Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Dobre wyniki sprzedaży w prezencie na 70. urodziny marki Jeep
Dobre wyniki sprzedaży w prezencie na 70. urodziny marki Jeep Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.07.2011.
Marka Jeep obchodzi swoje siedemdziesiąte urodziny. Dnia 15 lipca 1941 roku ruszyła produkcja wojskowego Willysa-Overlanda, który stał się prekursorem modelu CJ-2A - pierwszego „cywilnego" pojazdu marki Jeep z napędem 4x4. Datujący się od tego czasu, stały rozwój tej typowo amerykańskiej marki zaowocował produkcją kolejnych cywilnych modeli, w miarę coraz bardziej rosnących potrzeb ludności do swobodnego poruszania się i przemieszczania.

Kulminacyjnym punktem tak doniosłego dla Jeep'a wydarzenia są bardzo dobre wyniki sprzedaży w Europie, gdzie w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2011 zarejestrowano ponad 11.000 pojazdów tej marki, tj. o 27,4 procent więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Marka Jeep notuje również dobre wyniki na rynku polskim, na którym w pierwszych 6 miesiącach 2011 sprzedano 178 samochodów marki Jeep.

Motorem sukcesu Jeep'a są cztery zasadnicze elementy jego DNA: własny styl, funkcjonalność, jakość wykonania oraz sprawność w terenie. Nikomu nie trzeba tłumaczyć, co znaczy czteroliterowe słowo „Jeep". Marka ta jest powszechnie kojarzona z jazdą „off-road" i rozpoznawalna na całym świecie - za sprawą charakterystycznej, siedmio-szczelinowej atrapy chłodnicy oraz trapezoidalnych nadkoli. To także wyznacznik doskonałości napędu 4x4, który pozwala dotrzeć do celu w najtrudniejszych nawet warunkach podróży. Każdy samochód marki Jeep - od Wranglera - modelu ikony, do nowego kompaktowego Compassa - kryje w sobie część wspaniałej legendy wielkich wypraw i pasji do przeżycia przygody. Ta legenda trwa już 70 lat.

Kolejna rocznica narodzin marki Jeep, to nie tylko milowy krok w jej historii, lecz także nowe wyzwania, którym sprostać może szeroka sieć dealerów w 120 krajach świata. Jednym z efektów integracji firm Fiat i Chrysler jest stworzenie w Europie nowej sieci ponad 430 salonów  sprzedaży (działających od czerwca br.); są to zarówno dealerzy działający od wielu lat, jak i zupełnie nowi - wyselekcjonowani ze względu na potencjał, kwalifikacje i entuzjazm wobec tej legendarnej marki.

Jest to początek efektywniejszego i lepszego  jakościowo systemu dystrybucji nowej gamy samochodów , części zamiennych i związanych z tym usług.

Siedemdziesięciolecie marki Jeep zbiega się w sposób szczególny z premierą czterech nowości rynkowych w Europie. Oprócz odświeżonego, legendarnego Wranglera i Wranglera Unlimited z mocniejszym, lecz bardziej ekonomicznym silnikiem oraz pierwszym w historii marki systemem Stop/Start, rok 2011 przynosi także wyczekiwany debiut nowego Grand Cherokee z silnikiem wysokoprężnym. To właśnie z markowego „flagowca" liczne akcenty stylistyczne przejął Jeep Compass - zmodernizowany, rodzinny SUV klasy kompaktowej.

Sława marki Jeep datuje się od roku 1941, kiedy to rozpoczęto produkcję pojazdu konstrukcji Willysa-Overlanda na potrzeby armii USA. Był to niejako pierwowzór modelu cywilnego, znanego jako CJ-2A, który wszedł do masowej produkcji w roku 1945 i od tego czasu uważany jest za pierwszy pojazd typu off-road w historii przemysłu motoryzacyjnego. System napędu 4x4 został następnie zaadaptowany w roku 1946 dla  samochodu Jeep Station Wagon, dając początek koncepcji Sport Utility Vehicle - segmentu pojazdów typu rekreacyjno-użytkowego - SUV. Prezentując w roku 1963 samochód Jeep Wagoneer - firma Jeep zapoczątkowała segment dużych SUV klasy Premium.

Począwszy od roku 1941, Jeep jest nieprzerwanie symbolem wolności, przygody, autentyczności, pasji oraz wyjątkowości. Wolności - odbieranej jako stan ducha i spełnienie najbardziej indywidualnych pragnień. Przygody - rozumianej jako przypływ adrenaliny i zew natury. Autentyczności - ponieważ jedyny w swym rodzaju Jeep, na drogach i bezdrożach staje się prawdziwym „zdobywcą", dostarczając w czasie jazdy niepowtarzalnych wrażeń. Pasji - ponieważ wyzwala najbardziej osobiste cechy kierowcy Wyjątkowości - bowiem pozwala wyróżnić się z otoczenia dzięki swojemu niepowtarzalnemu charakterowi.

Fiat Auto Poland
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |