Skip to content

Reklama

START arrow KULTURA arrow Uwaga! Prosimy zrobić miejsce dla sztuki!
Uwaga! Prosimy zrobić miejsce dla sztuki! Utwórz PDF Poleć znajomemu
29.11.2013.


Już 10 grudnia podczas I Forum Dobrego Designu, czołowi projektanci wzornictwa w Polsce, producenci wyposażenia wnętrz, architekci oraz przedstawiciele mediów, zajmujących się tematyką designu, wspólnie dyskutować będą o przyszłości wzornictwa w Polsce. W tym gronie znalazła się także Grupa Paradyż, która została partnerem Forum.

Jak sztuka wpływa na biznes?

Wzornictwo „made in Poland” cieszy się coraz większym uznaniem w kraju i na świecie, stając się synonimem najwyższej jakości. Konferencja „Czym jest dobry design” to spotkanie producentów z czołowymi projektantami wzornictwa przemysłowego i architektami wnętrz. Wydarzenie to, stanie się punktem wyjścia do dyskusji, czym tak naprawdę jest dobre wzornictwo. Organizatorom konferencji zależy również na ukazaniu najlepszych praktyk, promocji polskiego wzornictwa oraz zachęceniu do inwestycji w dobry design. Partnerem wydarzenia została m.in. Grupa Paradyż, która doskonale rozumie, jak ważna jest współpraca z kreatywnymi twórcami w procesie wdrażania nowych produktów, jak i kształtowania wizerunku firmy.

Sztuka otwartego myślenia
Grupa Paradyż od lat inwestuje w polski design oraz promuje ideę współpracy biznesu z branżą kreatywną, stając się ekspertem w tej dziedzinie. Firma angażuje się również w różnego rodzaju inicjatywy społeczno-kulturalne, które animują i promują polską sztukę. Jako wieloletni Mecenas Główny międzynarodowego Łódź Design Festival – najważniejszego w Polsce wydarzenia związanego z projektowaniem – Grupa Paradyż prezentuje dobre praktyki współpracy z najlepszymi młodymi twórcami, którzy wnoszą do branży wyposażenia wnętrz świeżość i oryginalność. Widoczne jest to zwłaszcza w działaniach komunikacyjnych firmy, prezentujących nowe kolekcje z marki premium My Way Paradyż Group. Od 2011 roku firma realizuje kampanie reklamowe z udziałem osób zawodowo zajmujących się projektowaniem. Dwa lata temu do współpracy przy kampanii zaproszeni zostali projektanci i architekci, którzy na co dzień pracują z produktami firmy. W tym roku zaproszono do projektu laureatów i uczestników konkursu „make me!”, organizowanego w ramach Łódź Design Festival – Magdalenę Waś, Jana Lutyka oraz Nikodema Szpunara. Zaprojektowane przez nich obiekty, zostały zaaranżowane we wnętrzach wyłożonych płytkami ceramicznymi, co w obu przypadkach spotęgowało piękno i charakter prezentowanych produktów, które idealnie się uzupełniały.

Forum Dobrego Designu
Podczas I Forum Dobrego Designu, Grupa Paradyż weźmie udział w panelu dyskusyjnym, dotyczącym najlepszego polskiego wzornictwa oraz jego potencjału z perspektywy biznesu.

O przykładach dobrych praktyk, ciekawych rozwiązaniach oraz ich efektach – zarówno biznesowych, jak i czysto jakościowych w kontekście produktu finalnego, opowiedzą przedstawiciele firmy.

Warto dodać, że Grupa Paradyż była również mecenasem Konferencji BiznesUp!, która odbyła się w ramach tegorocznego Łódź Design Festival. W trakcie spotkania jego uczestnicy mieli możliwość poznać najlepszych specjalistów w dziedzinie projektowania oraz modelowe przykłady współpracy pomiędzy biznesem a designem.  





Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 24 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:





























więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | PRESSNEWSS | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: CREATON Polska | Remmers | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |