Skip to content

Reklama

START arrow KULTURA arrow Męskie Granie powraca z nową energią!
Męskie Granie powraca z nową energią! Utwórz PDF Poleć znajomemu
23.04.2012.
Kolejne lato upłynie pod znakiem energetycznych dźwięków i inspirujących nowości. Po raz trzeci rusza trasa koncertowa projektu Męskie Granie, które w tym roku powraca w zaskakującej odsłonie. Fani muzyki usłyszą nie tylko ożywcze brzmienia, które wniesie nowy dyrektor artystyczny. Czekają na nich także zmiany, dzięki którym polska scena muzyczna po raz kolejny pokaże swoje twórcze oblicze.

„Zeszły rok był przystawką, ten – pierwszym daniem. Prawdziwe, krwiste danie główne czeka nas dopiero w przyszłym roku!” – powiedział na zakończenie trasy w 2011 roku ówczesny dyrektor artystyczny, Wojciech Waglewski. Tegoroczna odsłona festiwalu będzie niepowtarzalna i dostarczy widowni niesamowitych wrażeń. W dużej mierze przyczynią się do tego nowości, które z pewnością pozytywnie zaskoczą publiczność.

Główną, choć nie jedyną, zmianą w formule wydarzenia, będzie nowy dyrektor artystyczny. Do projektu przyłączył się jeden z największych autorytetów polskiej sceny muzycznej, znany ze skłonności do eksperymentowania, muzycznej intuicji, odwagi
i szukania nowej jakości oraz dróg ekspresji. Koncerty tegorocznej edycji Męskiego Grania będą więc z pewnością niezwykłym doświadczeniem. Celem nowej odsłony projektu jest promowanie świeżej twórczej energii, dlatego do współpracy zostali zaproszeni również artyści do tej pory z nim niekojarzeni.

„Inicjatywa kulturalna Żywca, jaką jest Męskie Granie, stała się marką wśród wydarzeń artystycznych w Polsce. Nie poprzestajemy jednak na tym, co już udało nam się wypracować. Chcemy się rozwijać i wciąż zaskakiwać, stąd pomysł, by otworzyć formułę i zaprosić do współpracy nowe osobowości. Dzięki temu dajemy publiczności okazję do zapoznania się z nowymi prądami na polskiej scenie oraz odmiennymi sposobami patrzenia na muzykę” – wyjaśnia Marta Kuropatwińska, manager marki Żywiec.

Męskie Granie jest projektem artystycznym, który na muzyce się nie kończy. Marka Żywiec docenia także inne aspekty sztuki. Każda z przestrzeni, w której wydarzenie będzie się odbywać została stworzona przez doskonałych projektantów i specjalistów w swojej dziedzinie. W trakcie samych koncertów publiczność będzie miała okazję być również świadkiem malarskich performance’ów inspirowanych wydarzeniem.

„Dążymy do doskonałości, dlatego współpracujemy z najlepszymi na każdym poziomie realizacji projektu, zarówno muzycznym jak i wizualnym. Chcieliśmy osiągnąć spójną formę, w której muzyka znajdzie swoje dopełnienie także w innych aspektach działalności artystycznej. Wierzymy, że dzięki kilku znaczącym nowościom udało nam się osiągnąć ten cel. Już niebawem publiczność będzie mogła przekonać się o tym osobiście” – dodaje Brand Manager.

Wyjątkowa premiera trzeciej edycji Męskiego Grania nie może się odbyć nigdzie indziej jak w Żywcu, skąd wywodzi się marka. 10 maja na Dziedzińcu Browaru Arcyksiążęcego zostanie oficjalnie przedstawiony nowy dyrektor artystyczny projektu oraz usłyszymy nowy singiel promujący trasę Męskie Granie 2012. Wydarzenie będzie można usłyszeć na żywo w radiowej Trójce od godz. 20.05. Pełna lista artystów biorących udział w tegorocznej edycji zostanie zaprezentowana wkrótce.


Tego lata Męskie Granie zabrzmi w następujących miejscach:
  • Warszawa, Koneser –14 lipca
  • Kraków, Ogrody Muzeum Archeologicznego – 21 lipca
  • Gdańsk, Ołowianka – 28 lipca
  • Poznań, Stara Gazownia – 4 sierpnia
  • Wrocław, Browar Mieszczański – 11 sierpnia
  • Żywiec, Amfiteatr Pod Grojcem – 1 września

Więcej o Męskim Graniu na: www.meskiegranie.pl

Grupa Żywiec
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:





























więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | PRESSNEWSS | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: CREATON Polska | Remmers | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |