Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Znamy zwycięzców plebiscytu MAKRO na ulubioną gdańską restaurację!
Znamy zwycięzców plebiscytu MAKRO na ulubioną gdańską restaurację! Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.10.2010.


W weekend 25 i 26 września br. ponad 2, 5 tysiąca osób oddało głos na swoją ulubioną gdańską restaurację. Największe uznanie zdobyły CIUCIU Cukier Artist, Bar Pod Rybą i Restauracja „Kresowa”.

Celem plebiscytu jest promocja gdańskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się najlepszą opinią i największą sympatią wśród klientów. Głosujący mogli przydzielać ulubionym restauracjom (biorącym udział w akcji „Rozsmakuj się w Gdańsku”) gwiazdki w kategoriach: jakość obsługi, wystrój lokalu oraz walory smakowe serwowanych potraw.

Zwycięzcą plebiscytu została manufaktura słodyczy CIUCIU Cukier Artist, która zdobyła największą liczbę maksymalnych ocen we wszystkich konkursowych kategoriach. Drugie miejsce zdobył słynny Bar pod Rybą, natomiast trzecie miejsce przypadło Restauracji „Kresowej”.

Nagrodami dla trzech najpopularniejszych gdańskich restauracji są bony towarowe o wartości 10 000, 5 000 i 2 000 zł brutto do zrealizowania w hali MAKRO w Przejazdowie. Uroczyste rozdanie nagród w konkursie będzie miało miejsce 12 października 2010 r. w Urzędzie Miejskim w Gdańsku.

Klienci głosujący na ulubioną restaurację odpowiedzieli także na pytanie, dlaczego z przyjemnością odwiedziliby wybrany lokal ponownie. Komisja Konkursowa wytypowała najciekawsze zgłoszenia i przyznała 5 wartościowych nagród głównych oraz 20 nagród pocieszenia.

„Rozsmakuj się w Gdańsku – weekend za pół ceny” już po raz drugi zorganizował Urząd Miasta Gdańsk wraz z partnerami – firmą MAKRO Cash & Carry oraz licznymi restauracjami i instytucjami kultury usytuowanymi w obrębie Głównego Miasta. W ciągu weekendu 25 i 26 września gdańszczanie i turyści mogli zwiedzać wybrane muzea i galerie, korzystać z noclegów oraz posilać się w gdańskich restauracjach i kawiarniach za pół ceny! Istotnym elementem akcji był konkurs „Moja ulubiona restauracja” organizowany przez MAKRO Cash & Carry. Nie zabrakło także dodatkowych atrakcji – przejażdżek zabytkowym tramwajem, historycznych spacerów z przewodnikiem czy promocji na bilety w gdańskim ZOO. Akcja „Rozsmakuj się w Gdańsku” ma na celu promocję miasta i jego najciekawszych miejsc – w tym także najlepszych lokali gastronomicznych.

W tym roku akcja "Rozsmakuj się w Gdańsku – weekend za pół ceny" jest nominowana do prestiżowej nagrody " Skrzydła Trójmiasta" w kategorii „Inspiracje Trójmiasta” za „największe oblężenie gdańskich lokali gastronomicznych w historii.” Są to niezależne nagrody za wybitność, przyznawane w głosowaniu Czytelników Portalu Trojmiasto.pl . Idea nagrody zakłada promowanie przedsięwzięć, wydarzeń oraz osób, które sprawiają, że w Trójmieście żyje się lepiej, pracuje ciekawiej i wypoczywa pełniej.









MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |