Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Zasmakuj lata z Fiore - wakacyjana akcja promocyjna
Zasmakuj lata z Fiore - wakacyjana akcja promocyjna Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.07.2010.
Zasmakuj lata z Fiore – pod takim hasłem rozpoczyna się w lipcu letnia kampania konsumencka przygotowana przez markę winną Fiore. W ramach kampanii planowane są działania BTL – konkurs sprzedażowy oraz działania promocyjne w kanałach: nowoczesnym i tradycyjnym. Kampania potrwa od 12 lipca do 3 września.

Podczas wakacyjnej kampanii Zasmakuj lata z Fiore promocją konsumencką objęte zostaną dwa produkty win musujących z sokiem owocowym: Fiore Spumante Mix Strawberry (o smaku truskawkowym) oraz Fiore Spumante Mix Peach (o smaku brzoskwiniowym), w butelkach o pojemności 0,75l. W ramach działań promocyjnych przeprowadzony zostanie konkurs SMS’owy, w którym wygraną jest bon na zakup imprezy turystycznej o wartości 10 000 PLN. Laureaci konkursu mają możliwość zakupu wycieczki na Ibizę lub dowolnej innej wycieczki spośród ofert ok. 40 touroperatorów (biur podróży). Aby móc wziąć udział w konkursie należy kupić jeden z produktów Fiore Spumante Mix, zachować dowód zakupu i wysłać sms na wskazany numer telefonu, w treści wpisując swoje najprzyjemniejsze skojarzenie z latem. Można przesłać dowolną liczbę zgłoszeń, wszystkie muszą być potwierdzone dowodami zakupu. O przyznaniu nagrody zadecyduje powołana przez organizatora komisja, która wybierze najciekawszą i najbardziej kreatywną wypowiedź. Szczegółowe informacje o konkursie będą dostępne na stronie www.poznajzasady.pl.

W ramach działań promocyjnych przeprowadzona zostanie równocześnie akcja promocyjna wspierająca sprzedaż produktów Fiore Spumante Mix w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. W kanale tradycyjnym akcją zostaną objęte także sklepy zlokalizowane w miejscowościach wypoczynkowych w górach, nad morzem oraz na Mazurach.

W komunikacji na wszystkich butelkach wina pojawią się zawieszki z informacją o konkursie organizowanym przez markę, a w komunikacji tradycyjnej dodatkowo - plakat. Kampania potrwa dwa miesiące.

Kuźnia PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |