Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Wygraj 100 skuterów i 400 pakietów wyjazdowych na Coke Live Music Festival 2009
Wygraj 100 skuterów i 400 pakietów wyjazdowych na Coke Live Music Festival 2009 Utwórz PDF Poleć znajomemu
11.05.2009.
Rozpoczęła się muzyczna aktywacja marki Coca-Cola. Jej zwieńczeniem jest Coke Live Music Festival, który w tym roku odbędzie się już po raz czwarty. Najważniejsze elementy kampanii to odświeżona wersja portalu Coke.pl oraz oparta o niego specjalna promocja konsumencka. Już od 1 maja nabywcy napojów Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta Orange, Fanta Lemonic i Sprite w promocyjnych butelkach mogą rywalizować o 400 pakietów festiwalowych. Przez 100 dni trwania promocji, Coca-Cola rozda też 100 skuterów Vespa, każdy o wartości 10 600 pln.

„Coke Live Music Festival  startuje już po raz czwarty. Z roku na rok festiwal jest coraz popularniejszy i wymieniany jako jedno z istotniejszych wydarzeń muzycznych na mapie Polski. Jest zarazem najważniejszym elementem programu muzycznego, który Coca-Cola buduje z sukcesem już od kilku lat. Muzyka to dla marki Coca-Cola najlepszy nośnik wartości marki: optymizmu, radości życia i zabawy”. – mówi Wojciech Dubasiewicz, kierownik marki Coca-Cola.

Kluczowy dla nowej kampanii jest portal Coke.pl – to właśnie tam, po wpisaniu kodu z promocyjnej butelki, codziennie przez cały okres trwania promocji wygrać można skuter Vespa i cztery czteroosobowe pakiety na krakowski festiwal. W sumie Coca-Cola rozda 400 pakietów, które umożliwią wejście na Coke Live Music Festiwal 1600 osobom oraz 100 skuterów, każdy o wartości 10 600 pln. Pakiet obejmuje również pole namiotowe oraz ubezpieczenie NNW. Dodatkowo, zwycięzca otrzymuje też 2 dwuosobowe namioty, kupony żywnościowe do wykorzystania na terenie festiwalu i 200 pln kieszonkowego. Kody można również wymienić na nagrody rzeczowe dostępne na Coke.pl.

Bilety na Coke Live Music Festival można nabyć na stronie organizatora www.alterart.pl oraz w sieciach Ticketpro i Eventim w cenie: 200 pln – karnet bez pola namiotowego, 220 pln – karnet z polem namiotowym , 100 pln – bilet jednodniowy. Dodatkową szansą wyjazdu na festiwal będą też konkursy organizowane przez markę Coca-Cola w prasie, radiu i Internecie.
Coke Live Music Festival – który w tym roku będzie trzydniowym, a więc o jeden dzień dłuższym wydarzeniem i potrwa od 20 sierpnia do 22 sierpnia – jest najważniejszym elementem muzycznego programu marki Coca-Cola. Przez trzy lata udało się zbudować silną markę festiwalu, który przyciąga publiczność nie tylko gwiazdami, takimi jak m.in. Faithless, Lily Allen, Rihanna, The Prodigy, Timbaland, Missy Elliott, czy zapowiadani na ten rok: 50 cent i The Killers, ale przede wszystkim unikalną atmosferą. Sukces obranej przez Coca-Cola strategii marketingowej potwierdza zwiększająca się z roku na rok frekwencja na festiwalu – 2 lata temu pojawiło się na nim 20 000 osób, a w ubiegłym roku festiwal odwiedziła rekordowa liczba 30 000 osób.

Promocją objęte zostały butelki o pojemności 0,5 l., a także szklane 0,2 l. z papierowymi etykietami1.

Nowa aktywacja zostanie wsparta kampanią outdoorową, w prasie, radiu i telewizji; towarzyszyć jej będą działania w internecie. Komunikacja obejmie również kina.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Publicis, a zakup mediów koordynuje dom mediowy Starcom. Wszystkie aktywacje internetowe oraz nową odsłonę www.coke.pl przygotowała agencja K2 Internet, za działania PR odpowiadają agencje Edelman Polska oraz krakowska agencja CIC.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.coke.pl/clmf/ .

Promocja potrwa do 08.08.09.

KAMPANIA PROMOCYJNA COKE LIVE MUSIC FESTIVAL 2009 - PODSUMOWANIE

PRODUKTY OBJĘTE PROMOCJĄ:
0.5 L – Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta Orange, Fanta Lemonic, Sprite
0.2 L / papierowa etykieta – Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta Orange, Sprite
CZAS TRWANIA: 01.05.09 – 08.08.09
AGENCJE: EDELMAN POLSKA, PUBLICIS, STARCOM, K2

*****

O programie muzycznym Coca-Cola: Coke Live Fresh Noise razem z Coke Live Music Festival są elementami programu muzycznego firmy Coca-Cola. Coke Live Fresh Noise to program kierowany do młodych muzyków wykonujących hip-hop, muzykę klubową, pop, r'n'b i rocka  Celem programu jest stworzenie młodym wykonawcom możliwości poszerzania swoich horyzontów i pasji, a także zdobycia profesjonalnego warsztatu. Pierwsza edycja programu Coke Live Fresh Noise odbyła się w 2007 r. Konkurs przebiega w trzech etapach. W pierwszym na portalu Coke Live Fresh Noise młodzi muzycy zakładają profile, umieszczają swoją muzykę oraz komentują utwory innych. Jury oraz użytkownicy portalu wybierają na koniec dwudziestu wykonawców, którzy biorą udziałw warsztatach prowadzonych przez członków Akademii w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Krakowie.  Etap drugi – warsztaty Coke Live Fresh Noise, prowadzone przez znanych muzyków i producentów – w tym roku zakończą się wyborem 5 finalistów. Trzeci, ostatni etap rozpocznie wielki koncert finalistów w Warszawie 22 maja, a zakończy wybór zwycięzcy Coke Live Fresh Noise 2009 8 czerwca. Zwieńczeniem programu co roku jest występ jego zwycięzcy na Coke Live Music Festival w Krakowie. Coca-Cola jest sponsorem tytularnym Coke Live Music Festiwal i jako główny partner imprezy uczestniczyła w projektowaniu i tworzeniu festiwalu od samego początku. Impreza sponsorowana przez Coca-Cola jest unikalnym na skalę Polski przedsięwzięciem i jedynym, na którym tak licznie pojawią się światowe gwiazdy muzyki popularnej i współczesnego brzmienia. Coke Live Music Festival jest organizowany od 2006 roku.

O firmach z systemu Coca-Cola w Polsce: Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. to spólka-córka The Coca-Cola System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, napój hypotoniczny Powerade Aqua Plus, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, naturalna woda źródlana Kropla Beskidu i wody mineralne Multivita, Vita, napój energetyczny Burn, herbaty mrożone Nestea oraz kawy gotowe do spożycia Illy.  Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 3 tysiące osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały
w Polsce ponad 500 milionów dolarów.  

Coca-Cola Poland
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |