Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Wspólny konkurs Appetity i sieci Billa zakończony
Wspólny konkurs Appetity i sieci Billa zakończony Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.07.2009.
Marka znanych z aromatycznych  przypraw Appetita oraz sieć handlowa Billa zakończyły akcję „Najbardziej appetyczny obiad na lato”.

Wspólne przedsięwzięcie trwało od 17 czerwca. W tym czasie internauci poprzez stronę www.zyjzdrowo.billa.pl nadsyłali do organizatorów przepisy kulinarne wraz ze zdjęciem samodzielnie przygotowanej potrawy. Liczyła się szybkość przesłania przepisu, jak i jego jakość. Stu pierwszych szczęśliwców wzbogaciło się o zestaw aromatycznych przypraw. Autorzy najciekawszych receptur zostali nagrodzeni ufundowanym przez Appetitę sprzętem AGD. Wszystkie zakwalifikowane do konkursu przepisy zostały zamieszczone w Internecie.

W czasie konkursu witryna internetowa www.zyjzdrowo.billa.pl wzbudziła zainteresowanie sporej grupy internautów. W przeciągu kilku dni odwiedziło ją ponad 21 tysięcy osób. Konkursem zainteresowali się mieszkańcy ponad 335 miast. Najczęściej na stronie internetowej gościli internauci z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Katowic. Największą aktywnością wykazali się mieszkańcy województwa śląskiego.

„Dzięki akcji „Najbardziej appetyczny obiad na lato” chcieliśmy nawiązać długofalowy kontakt z naszymi konsumentami. Wybraliśmy przestrzeń internetową, ponieważ stwarza ona bardzo mały dystans pomiędzy organizatorem konkursu, a jego uczestnikami.  – mówi Magdalena Sarnowska, Brand Manager przypraw Appetita – Dzięki wspólnemu konkursowi z siecią Billa nasza marka towarzyszyła Polakom już od momentu wybierania przypraw na sklepowej półce, poprzez przygotowywanie smakowitych dań dla bliskich.

Konkurs „Najbardziej appetyczny obiad na lato” był promowany na najpopularniejszych portalach internetowych: Onet.pl, WP.pl oraz Nasze Miasto, za pomocą banerów z wizerunkiem chowającego się kucharza oraz logo Appetita. Informacje o nim pojawiły się także w marketach Billa, na dobrze wyeksponowanych plakatach A2.

Kolterman Media Communications
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |