Wiosenny konkurs z Dekoria.pl |
19.04.2010. | |
Marka Dekoria ogłosiła konkurs na najlepsze hasło reklamowe promujące sklep internetowy Dekoria.pl. Warto puścić wodze fantazji – nagrody są bardzo kuszące!
Zasady konkursu są proste. Wystarczy odrobina inwencji, szczypta świeżości, nutka oryginalności i kilka wolnych minut, które pozwolą stworzyć jedyne w swoim rodzaju hasło promocyjne. - Postanowiliśmy zaprosić internautów do wspólnej zabawy w konkursie na najciekawszy slogan promujący markę Dekoria – mówi Agnieszka Rybka, Dyrektor Handlowy w Dekoria.pl. – Myślę, że kreatywność i pomysłowość naszych klientów mile nas zaskoczy, a przy tym ich propozycje najlepiej oddadzą cechy oferty Dekorii. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie bardzo atrakcyjnych nagród. Autor najciekawszego hasła otrzyma bon o wartości 500 zł na zakupy w sklepie www.dekoria.pl, a także wyjątkowy kubek z limitowanej kolekcji, z rysunkiem satyryka Andrzeja Mleczki przygotowanym specjalnie dla marki Dekoria. Organizatorzy przewidzieli także nagrody dodatkowe: 5 bonów o wartości 300zł wraz z gadżetem oraz nagrody pocieszenia – 20 oryginalnych kubków. Pomysły należy przesyłać do 30 kwietnia br. na adres konkurs@dekoria.pl. W wiadomości trzeba dodatkowo podać swoje dane osobowe – imię i nazwisko, dokładny adres, a także telefon kontaktowy. Konkurs zostanie rozstrzygnięty w maju, a nazwiska nagrodzonych osób znaleźć będzie można na stronie www sklepu. Szczegóły i regulamin konkursu zostały zamieszczone na www.dekoria.pl . Dekoria.pl |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |