Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow "Wakacyjne nagrody z kartą Visa" - trzymiesięczna promocja płatności bezgotówkowych kartami Visa
"Wakacyjne nagrody z kartą Visa" - trzymiesięczna promocja płatności bezgotówkowych kartami Visa Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.04.2009.
Od początku kwietnia do końca czerwca br. potrwa najnowsza kampania promująca płatności bezgotówkowe kartami Visa.  Promocja „Wakacyjne nagrody z kartą Visa” zorganizowana przez Visa Europe we współpracy z bankami członkowskimi ma na celu zachęcanie konsumentów do płacenia za mniejsze i większe zakupy kartami Visa zamiast gotówką.

W loterii promocyjnej, która rozpoczęła się 1 kwietnia br. i potrwa do 30 czerwca br. udział mogą brać wszyscy, którzy dokonają krajowej lub zagranicznej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję. Rejestracji można dokonać aż do 12 lipca 2009 r.

„Zachęcamy do płacenia kartami Visa zamiast gotówką, a następnie rejestrowania każdej transakcji bezgotówkowej – im więcej transakcji zarejestrujemy, tym większe będziemy mieli szanse wygrania jednej z wielu atrakcyjnych nagród” – powiedział Tomasz T. Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce.

Trzy nagrody główne to karty przedpłacone Visa z kwotą 50 tys. zł na każdej z nich. Dodatkowo spośród transakcji zarejestrowanych w kwietniu br. zostanie rozlosowane 100 aparatów Kodak, w maju br. 100 telefonów Samsung a w czerwcu 100 iPodów. Każdego dnia 10 osób, króre jako pierwsze zarejestrują swoje transakcje zostanie nagrodzonych trobami sportowymi Visa.

Rejestracji transakcji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.visa.pl , z pomocą specjalnego „robota” Gadu-Gadu działającego pod numerem 33339, wysyłając SMS. Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji, w radio, w prasie ogólnopolskiej (głównie tygodniki i miesięczniki), w punktach sprzedaży i w Internecie. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia.

W telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, TV4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat 2, Polsat Sport, ITV, pakiet stacji At Media, pakiet stacji DAP) emitowany jest 30-sekundowy spot promocyjny. Pierwsze 20 sekund tego spotu to element wizerunkowy z tegorocznej reklamy telewizyjnej „Visa – żyje się lepiej” pokazujący, jak płynnie można dokonywać zakupów kartą Visa dzięki występowi Billa Shannona, niepełnosprawnego performera i artysty tańca ulicznego, wynalazcy techniki tańca z wykorzystaniem ułatwiających aktywność ruchową kul. Ostatnie 10 sekund spotu informuje już bezpośrednio o promocji. Kreacja do promocji powstała lokalnie; agencja Saatchi & Saatchi przygotowała pięć egzekucji kreatywnych. Promocja jest też wspierana przez różne materialy BTL przygotowane przez Visa i banki, takie jak: ulotki, plakaty, ekrany bankomatowe czy wrzutki do wyciągów.

„Pozytywne wyniki badania satysfakcji uczestników poprzedniej loterii zachęcają nas do organizowania kolejnych promocji, zarówno dla użytkowników kart, jak i detalistów” – powiedział Tomasz T. Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce. Instytut Pentor Research International przeprowadził badanie wśród uczestników ostatniej promocji zakończonej w grudniu ub. roku, którzy dobrze ocenili kampanię. Dwie trzecie (66%) badanych przez instytut Pentor oceniło ją bardzo dobrze lub raczej dobrze, zaś czterech na pięciu ankietowanych (79%) uznało, że nagrody w loterii były atrakcyjne lub bardzo atrakcyjne. 88% badanych uznało, że proces rejestracji był łatwy i intuicyjny.

Niemal jedna trzecia (30%) osób, które wzięły udział w promocji powiedziała w badaniu Pentora, że teraz płaci kartą zdecydowanie częściej lub częściej niż poprzednio. Spośród tych osób 70% deklaruje, że w efekcie akcji promocyjnej płaci częściej kartą Visa za niektóre zakupy, za które wcześniej płaciły gotówką.


Visa Europe – podstawowe informacje

W Europie zostało wydanych ponad 360 mln kart Visa – debetowych, kredytowych i do użytku służbowego – które w okresie 12 miesięcy do końca czerwca 2008 r. użyto do płatności bezgotówkowych oraz wypłat gotówki o łącznej wartości ponad 1,3 biliona euro. Udział kart Visa w całości europejskich płatności za wydatki konsumpcyjne w punktach sprzedaży detalicznej wynosi obecnie 11,4%.

Visa Europe to stowarzyszenie 4,6 tys. banków europejskich – stanowi ich własność i jest przez nie zarządzana. W październiku 2007 r. Visa Europe uniezależniła się od nowoutworzonej, ogólnoświatowej spółki Visa Inc., zachowując jej wyłączną, nieodwołalną i nieograniczoną w czasie licencję.

Jako system płatniczy zorientowany na Europę, Visa Europe jest w stanie szybko reagować na potrzeby europejskich banków i ich klientów – użytkowników kart oraz detalistów – a także działać na rzecz prawdziwie jednolitego rynku płatności w Europie.

Sieć akceptacji Visa nie ma sobie równych na świecie. Visa/Plus to również jedna z największych ogólnoświatowych sieci bankomatów, zapewniająca dostęp do miejscowej waluty w ponad 170 krajach.

Strona internetowa: www.visaeurope.com
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |