Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Wakacyjna kampania VIFONA
Wakacyjna kampania VIFONA Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.07.2009.
Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – prowadzi kampanię promocyjną zup VIFON pod intrygującym hasłem „Po co wkładać palce do gorącej zupy? Łatwiej wysłać eSa!”. Działania marketingowe w okresie od czerwca do sierpnia 2009 obejmują konkurs SMS oraz kampanię w radiu i internecie. Celem akcji jest umacnianie przyjaznego i młodzieżowego wizerunku marki VIFON.

Konkurs SMS trwa od 29.06 do 24.08.2009 i podzielony jest na 8 tygodniowych etapów oraz Wielki Finał. Zasady konkursy są proste: należy wysłać zgłoszenie o treści VIFON na numer 7128 (koszt 1zł + VAT). Następnie odpowiedzieć na otrzymane pytanie dotyczące marki VIFON i zupek VIFON. Nagrody przyznawane są osobom, które najszybciej odpowiedzą na zadane w smsie zwrotnym pytanie.

Konkurs cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Marka VIFON znana jest powszechnie na rynku, ale szczególnie rozpoznawalna jest przez ludzi młodych i aktywnych. To właśnie dla nich dedykowane są nagrody, jakie przygotowaliśmy w naszej akcji promocyjnej. Rozdaliśmy już prawie 30 różnych nagród, a w puli pozostało ponad drugie tyle oraz 3 skutery Piaggio Zip przeznaczone na Wielki Finał. Już teraz mogę powiedzieć, że prowadzona przez nas akcja to wielki sukces” – powiedział Marek Rogoża, dyrektor marketingu Tan-Viet International.

Do wygrania w konkursie:
konsole Sony PS3,
deskorolki elektryczne iSkate Classic,
skaczące buty Powerizer,
hulajnogi Worker;
skutery Piaggio Zip (losowane w Wielkim Finale).


„To już kolejna akcja promocyjna produktów marki VIFON, której nasza firma jest jedynym dystrybutorem w Polsce. Wyjaśnienie kontrowersyjnego hasła kampanii „Po co wkładać palce do gorącej zupy? Łatwiej wysłać eSa!” znajduje się na stronie www.VIFON.pl, na którą serdecznie wszystkich zapraszamy” – wyjaśnia Marek Rogoża.

Główne działania promocyjne prowadzone są na antenie rozgłośni radiowych: ESKA, ESKA ROCK, Radio WAWA, RMF FM i RMF MAXXX. Promocja kampanii w internecie opiera się głównie na sieci GG Network (komunikator GG, radio GG i serwisy internetowe sieci GG), portalu Wapster.pl, stronie wapowej wap.wapster.pl oraz komunikatorze AQQ. Podczas promocji wykorzystany zostanie także nośnik reklamowy w komórkach, wyświetlany podczas pobierania contentu mobilnego.
Dodatkowe działania informacyjne obejmują: reklamę konkursu w gazetach na stronie z contentem mobilnym WAPSTER.pl, w prasie drukowanej: Tele Fakt; TeleTydzień; Bravo Sport; CD Action; Popcorn; Play, Komputer Świat, Gry, dystrybucję smsów z linkiem do strony wap z bezpłatnymi gadżetami VIFON i informacjami o konkursie, materiały POS - woblery oraz eventy organizowane przez dystrybutora deskorolek iSkate i Powerizer.

Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Tan-Viet. Autorem kreacji jest agencja CAO Group z Gdańska.

GENESIS PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |