Uwaga na gwałtowne zachowania w SATURNIE! Technologia tak ma! |
14.03.2013. | |
Technologia tak ma, że bawi, cieszy i ułatwia życie. Jednak technologia może również wywołać gwałtowne reakcje wyrażające zachwyt. Z licznymi ich objawami będziemy mieć do czynienia w nowej kampanii wizerunkowej sieci SATURN.
Markety SATURN i sklep internetowy www.saturn.pl to miejsca, w których miłośnicy najnowszych technologii znajdują najbardziej zaawansowane rozwiązania z zakresu elektroniki użytkowej. Nowa kampania podkreśla, że interesująca oferta produktowa może wywoływać nagłe ataki zachwytu, nie tylko u osób dotkniętych technologiczną obsesją. Reklama utrzymana jest w konwencji reklam farmaceutyków, a całość potraktowana jest z dużym przymrużeniem oka. Kampania składa się z 5 spotów telewizyjnych o charakterze wizerunkowym, które - w połączeniu z ofertą produktową - będą pojawiały się w kolejnych odsłonach aż do końca bieżącego roku. Działania będą prowadzone również w tv (4 stacje główne oraz stacje tematyczne), radiu (RMF FM, ZET, Polskie Radio Programy 3 i 4, Eska, Eska Rock, TOK FM, RMF Maxxx), prasie, oraz Internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, youtube.pl, interia.pl). Za koncept i realizację odpowiada agencja Ogilvy&Mather, za produkcję studio Badi Badi. Zakup tv do kampanii zrealizował dom mediowy Universal McCann, za realizację w Internecie odpowiada Golden Submarine. Pozostałe media są planowane we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska. SATURN to ceniona marka sklepów z elektroniką użytkową, należąca do holdingu Media-Saturn. W Polsce pierwsze sklepy powstały w 2004 roku. Obecnie SATURN dysponuje ponad 420 marketami w 10 krajach, z czego 18 zlokalizowanych jest w Polsce. Sklepy SATURN oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, fotograficznego, telewizorów, urządzeń audio-wideo, biurowych, AGD i pełną gamę akcesoriów, a także książki, programy i gry komputerowe oraz filmy i muzykę. Sieć oferuje również marki własne: PEAQ, ok., KOENIC i ISY. |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |