Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Uwaga Auto czyli Redcomm z Komputronik
Uwaga Auto czyli Redcomm z Komputronik Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.06.2010.
Minął już półmetek konkursu promocyjnego, który dla Komputronik S.A. realizuje Agencja Reklamowa Redcomm.
Akcja promocyjna rozpoczęła się pod koniec Maja i potrwa 7 tygodni, a realizowana jest w sklepie internetowym www.komputronik.pl, oraz we wszystkich salonach sprzedaży Komputronik w całej Polsce (ponad 160 lokalizacji).

Agencja RedComm przygotowała koncepcję akcji, oraz w ramach podpisanej umowy odpowiedzialna jest za obsługę projektu, to jest: opracowanie mechaniki konkursu,  opracowanie kreatywnej koncepcji wizualnej dla akcji, przygotowanie i obsługę serwisu internetowego obsługującego konkurs, adaptację key visuala do całej linii materiałów umieszczonych w punktach sprzedaży (potykacze, hagery, shelflinery, standy, wobblery, naklejk na witryny, naklejki podłogowe). Agencja przygotowała również specjalną aplikację, która umożliwia klientom rejestrację w konkursie bezpośrednio w salonie sprzedaży zaraz po dokonaniu zakupu.

Mechanizm konkursu nastawiony jest na aktywne wsparcie sprzedaży i promocję wybranych produktów z aktualnej oferty. Każdy klient, który w czasie trwania promocji zrobi zakupy za kwotę minimum 50 złotych otrzymuje specjalny kod – zdrapkę. Zakup produktów z puli promocyjnej promowany jest dodatkowymi zdrapkami. Po zarejestrowaniu zdrapki w serwisie znajdującym się pod adresem www.uwaga-auto.pl klient otrzymuje pytanie SMS, a od szybkości z jaką udzieli na nie odpowiedzi, zależy jaką nagrodę może wygrać. Na zwycięzców codziennie czekają nawigacje samochodowe TomTom lub akcesoria komputerowe Logitech. Raz w tygodniu można wygrać laptopa DELL lub Lenovo. Nagrodą główną w konkursie jest sportowe Alfa Romeo MiTo.

Agencja w ramach kompleksowej obsługi konkursu zarządza również całą strukturą teleinformatyczną związaną z realizacją konkursu oraz jest odpowiedzialna za bieżącą obsługę Helpdesku związanego z konkursem .

Uwaga Auto to kolejna realizacja promocyjna Agencji RedComm. Na swoim koncie agencja ma udane realizacje konkursowe dla szeregu centrów handlowych Auchan, Olympus Polska, Żywiec Zdrój czy Enel-Med.

REDCOMM
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |