Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Szansa na międzynarodową karierę
Szansa na międzynarodową karierę Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.01.2010.

Wiodąca europejska sieć sprzedaży detalicznej poszukuje studentów z różnych krajów, zainteresowanych udziałem w kreatywnym konkursie marketingowym – do zdobycia supernagrody!

Każdemu, kto pasjonuje się elektroniką użytkową i chciałby rozpocząć ekscytującą karierę w sieci handlowej, będącej numerem 1 w Europie, Grupa Media-Saturn razem z University of Applied Science Ingolstadt oferuje program studiów “International Retail Management”. Studenci z całego świata studiują w Niemczech Retail Management, uzyskują stopień licencjacki w dziedzinie handlu oraz – można wierzyć lub nie -  otrzymują wynagrodzenie z Media-Saturn. Kolejna korzyść wynikająca z programu: studia akademickie połączone są z praktykami w jednym z 16 krajów europejskich, co zapewnia idealną pozycję startową w budowaniu kariery międzynarodowej. Po uruchomienia programu jesienią 2009r., wystartowaliśmy również z kreatywnym konkursem marketingowym dla utalentowanych studentów, aby wspierać szanse budowania kariery w całej Europie.

Na czym to wszystko polega i jak działa? Zapraszamy studentów do naszego kreatywnego grona ekspertów. W jaki sposób wspierać i promować program studiów International Retail Management?

Mogą oni namalować obraz, nakręcić film, przedstawić scenkę rodzajową, zrobić zdjęcie lub cokolwiek przyjdzie im do głowy. Jedyny warunek: wszystkie pomysły powinny zostać przesłane w formacie elektronicznym najpóźniej do 31 marca 2010 r.. Zostaną one opublikowane na www.international-retail-management.com , gdzie można będzie znaleźć również dalsze informacje. Najcenniejsze nagrody, jak netbook’i, czy iPod’y czekają na najbardziej kreatywnych mistrzów marketingu.



O firmie Media-Saturn
Przy dochodach netto wynoszących 19 mld euro i liczbie pracowników przewyższającej 60 tys. w 2008 r., Media Markt i Saturn zajmują pierwsze miejsce wśród detalistów elektroniki użytkowej w Niemczech i Europie. Na sukces, jakim cieszą się te dwie marki sprzedaży detalicznej należące do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się wyjątkowy wybór niedrogich markowych produktów, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor główny jest udziałowcem swojego własnego sklepu i tym samym odpowiada za oferowane produkty oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Marki Media Markt i Saturn są zarządzane niezależnie od siebie i stanowią konkurencyjne względem siebie marki sprzedaży detalicznej. Grupa Media-Saturn Corporate Group, w której większość udziałów posiada METRO AG, posiada obecnie około 818 sklepów w 16 krajach europejskich.

Więcej informacji o Media-Saturn Corporate Group można znaleźć na stronie www.media-saturn.com .


Media Markt
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |