Świadectwo oCen! - na koniec roku szkolnego wystaw ocenę MADO-MEDIA. |
26.06.2009. | |
Ruszył pierwszy internetowy konkurs firmy Mado-Media. Konkurs Świadectwo oCen! wieści nadejście wakacji i końca roku szkolnego. Wystarczy wypełnić krótką ankietę oceniającą stronę internetową firmy i opisać swoje spostrzeżenia dotyczące witryny a książka „Marketing wystawienniczy” jest już w zasięgu ręki!
Firma Mado-Media przygotowała letnią akcję promocyjną wraz z e-konkursem. Koniec roku szkolnego to czas wystawiania ocen i cenzurek, z zachowania i całorocznej pracy. Do działania takiego zachęcają także organizatorzy nowej akcji promocyjnej, których intencją jest poznanie opinii klientów na temat firmowej witryny internetowej www.madomedia.pl. Na lato 2009 przygotowano systemy wystawiennicze w obniżonych cenach, m.in. takie produkty jak: roll-up, zestaw wystawienniczy, potykacz czy ścianka pop-up. W ankiecie dostępnej na stronie www.madomedia.pl , zapytano o opinię klientów na temat szaty graficznej, treści strony i jej nawigacji. Najważniejsze pytanie to opinia o stronie ta pozytywna jak i negatywna. Pozwoli ona firmie organizującej konkurs na poprawienie i ulepszenie serwisu pod kątem klienta i jego potrzeb. Odpowiedź na wszystkie pytania i wypełnienie danych kontaktowych pozwala na wzięcie udziału w konkursie i wygranie książki „Marketing wystawienniczy”, której autorem jest Barry Siskind. Konkurs trwa do 30.08.2009. Mado-Media |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |