Rozbij czekoladowy bank i wygraj 100 000 zł |
30.07.2009. | |
Nowa promocja Wedla „ Rozbij czekoladowy bank” daje konsumentom szansę wygrania 100 000 zł lub jednej ze stu nagród po 1 000 zł. Ogólnopolska akcja Cadbury Wedel rozpoczyna się 01.08.09 i potrwa do 31.10.09. Warunkiem udziału w promocji jest zakup dowolnego produktu z czekoladowej oferty Wedla, zachowanie paragonu i wysłanie sms o treści „Wedel” na numer 71125 lub zalogowanie się na wedel.pl . W losowaniu do wygrania jest sto nagród dodatkowych po 1 000 zł każda oraz nagroda główna – 100 000 zł. W trakcie promocji odbędą się cztery losowania nagród dodatkowych (31.08, 15.09, 15.10, 09.11). Losowanie nagrody głównej odbędzie się w listopadzie i wezmą w nim udział wszystkie nadesłane zgłoszenia. Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu Cadbury Wedel: „Celem nowej promocji konsumenckiej jest zwiększenie konkurencyjności oferty wyrobów czekoladowych oraz podwyższenie częstotliwości zakupów w grupie docelowej. W naszej promocji konsumenci mogą zwielokrotniać swoje szanse na wygranie poprzez zakup kolejnych produktów – dlatego zaistnienie w świadomości nabywcy było dla nas tak bardzo istotne. Dodatkowo, ponieważ wykupienie losu, którym jest czekoladowy produkt Wedla, jest relatywnie tanie i może być decyzją impulsywną położyliśmy duży nacisk na siłę i powszechność kampanii w punktach sprzedaży” W celu wzmocnienia komunikacji promocji konsumenckiej przewidziano reklamę telewizyjną, szerokie działania w internecie oraz w punkcie sprzedaży. Wsparcie telewizyjne to 15-sekundowy film w całości poświęcony akcji „Rozbij czekoladowy bank”, emitowany we wrześniu i październiku 2009 w telewizjach TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVP3 i At Media Równolegle poprowadzona zostanie kampania internetowa, a na specjalnie zaprojektowanej stronie będzie można znaleźć regulamin promocji oraz wszystkie niezbędne informacje. Kampania – poprzez m.in. bannery, plakaty, ulotki, stojaki obecna będzie również w punktach sprzedaży. Dodatkowo Wedel planuje reklamę w prasie branżowej. Kampania jest adaptacją reklamy przygotowanej przez Cadbury w Republice Południowej Afryki. Za lokalizację kampanii oraz przygotowanie materiałów POP odpowiadała Agencja Saatchi & Saatchi. Media na potrzeby reklamy zakupił dom mediowy Zenith Optimedia. Cadbury to dynamicznie rozwijający się biznes w Polsce, znany z takich marek jak Cadbury, Wedel, Trident, Green and Blacks, Halls, The Natural Confectionary. Najbardziej znaną w naszym kraju marką, znajdującą się w rodzinie Cadbury, jest Wedel – marka najwyższej reputacji oraz marka najwyższego zaufania społecznego (badania Premium Brands, 2008). Ptasie Mleczko, batoniki Pawełek czy Torcik Wedlowski cieszą się od lat sympatią i zaufaniem konsumentów. W Polsce działa również sieć Wedlowskich Pijalni Czekolady. Cadbury w Polsce posiada dwie fabryki czekolady: w Warszawie oraz w Bielanach Wrocławskich, w gminie Kobierzyce - w sumie zatrudniające blisko 1600 pracowników. Cadbury to również nowa fabryka gum do żucia zlokalizowana w Skarbimierzu koło Brzegu, zatrudniająca blisko 300 osób, obok której rośnie kolejna, trzecia już w Polsce fabryka czekolady. Twenty Four Seven PR WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Cadbury Wedel (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |