Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Piłkarski konkurs Carlsberga w hipermarketach Carrefour
Piłkarski konkurs Carlsberga w hipermarketach Carrefour Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.04.2009.
Marka Carlsberg 29 kwietnia b.r. rozpoczyna ogólnopolską akcję konkursową w wybranych sieciach sklepów Carrefour pod hasłem „Carlsberg – Carrefour Finał Pucharu UEFA”.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy od 29 kwietnia do 10 maja kupić w jednym z hipermarketów Carrefour promocyjne opakowanie piwa Carlsberg – 10-pak butelek 0,5L - zachować dowód zakupu, oraz wysłać sms zgłoszeniowy według wzoru podanego w regulaminie konkursu, na numer 70016. Koszt wysłania sms-a to 0,50 gr netto.

Każdy uczestnik promocji, który wysłał sms zgłoszeniowy następnego dnia o godz. 20.00 otrzyma pytanie konkursowe, na które należy jak najszybciej odpowiedzieć, wysyłając odpowiedź sms-em zwrotnym, również na numer 70016. Wszyscy, którzy udzielą prawidłowej odpowiedzi mają szansę wygrać unikatowe piłki Carlsberga.

W konkursie o niezwykle atrakcyjną nagrodę główną – wyjazd na finał Pucharu UEFA w Stambule, który będzie miał miejsce w dniach 19 -21 maja b.r. – wezmą udział wszyscy laureaci nagród dziennych, do których w dniu 12 maja zostanie przesłane sms-em pytanie finałowe. Aby wybrać się w podróż na Finał Pucharu UEFA do Stambułu należy wysłać jak najszybciej poprawną odpowiedź na przesłane finałowe pytanie konkursowe. Wygrywa osoba, która jako pierwsza prześle właściwą odpowiedź. Rozstrzygnięcie finału konkursu odbędzie się 13 maja 2009.

„Najnowsza akcja promocyjna Carlsberga to gest w kierunku naszych konsumentów, wśród których nie brakuje fanów piłki nożnej. Przygotowaliśmy dla nich ponad 700 nagród do wygrania - unikalne piłki Carlsberga oraz niezwykle atrakcyjną nagrodę główną – wyjazd na Puchar UEFA do jednego z największych miast świata - Stambułu. Mamy nadzieję, że konkurs będzie wielką atrakcją dla wszystkich gorących kibiców piłki nożnej, będących jednocześnie fanami prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie.” – mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Carlsberg.

Informacja o konkursie komunikowana będzie na promocyjnych opakowaniach piwa Carlsberg, materiałach POS, w punktach Obsługi Klienta hipermarketów Carrefour oraz na stronie internetowej www.carlsberg.pl .

M+G
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |