"Patrz pod nogi - ceny w dół" w Komforcie |
15.01.2015. | |
W sklepach Komfort rozpoczęła się akcja wyprzedaży. Dywany, wykładziny i panele dostępne są w cenach niższych nawet o 60%. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, radio i internecie. Oferta wyprzedażowa dostępna jest we wszystkich z ponad 100 sklepów sieci w całej Polsce oraz sklepie on-line na www.komfort.pl . Obniżki cen paneli sięgają 35%, wykładzin do 50%, a dywanów nawet do 60%. Rabaty związane są z wymianą kolekcji produktów. Nowe wzory pojawią się w sklepach na wiosnę. Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Patrz pod nogi - ceny w dół”, realizowana w punktach sprzedaży, telewizji, radio oraz internecie. Na potrzeby kampanii w roku 2015 wyprodukowane zostały nowe spoty reklamowe. Piętnastosekundowe reklamy nagrane zostały we wnętrzach sklepu, w lekkiej, żartobliwej konwencji. Głównymi bohaterami są pracownicy sklepu oraz klienci. „Ciach, ciach, ciach i zrobiliśmy malutkie ceny” – tak radosne reakcje klientów na ofertę wyprzedażową tłumaczy pracownik Komfortu. Dynamiki przekazowi dodaje nowa, budująca napięcie muzyka. Spoty reklamowe prezentowane będą już od 12 stycznia w telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, stacje tematyczne) oraz w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych (Radio Zet, RMF FM). Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink. Projekty materiałów POSM i produkcję wykonał dział marketingu Sklepów Komfort. Spot reklamowy: http://youtu.be/HX3_BzjLEsA Sklepy KOMFORT |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |