Skip to content

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Partnerzy firmy KRISPOL szykują się do przygody z komandosami Grom i walki o samochód
Partnerzy firmy KRISPOL szykują się do przygody z komandosami Grom i walki o samochód Utwórz PDF
18.02.2016.


Partnerzy handlowi firmy KRISPOL szykują się do wielkiego finału akcji specjalnej i walki o samochód Opel Adam.

KRISPOL, czołowy producent bram okien i rolet, kończy przygotowania do wielkiego finału programu „Celuj w nagrody”. Pod tym hasłem kryje się nowy, innowacyjny pomysł na program lojalnościowy, wzbudzający emocje i budujący relacje na zupełnie nowym poziomie. Partnerzy Handlowi firmy otrzymali zaproszenia w formie powołania do ściśle tajnej misji specjalnej. Emocje podgrzewa fakt, że finał programu odbędzie się w formie ekscytującej przygody i rywalizacji na poligonie wojskowym. Nad całością czuwać będą komandosi z elitarnej jednostki specjalnej „GROM”, pod przywództwem słynnego podpułkownika Krzysztofa Przepiórki.

Zależy nam na budowaniu silnych i autentycznych relacji z naszymi Partnerami biznesowymi – mówi Radek Gibki, Dyrektor Sprzedaży w firmie KRISPOL – Dyskutując o nowym programie, byliśmy pewni jednego - chcieliśmy zaoferować naszym Partnerom możliwość przeżycia z nami czegoś wyjątkowego i niespotykanego nigdzie indziej. Współpraca z oddziałem żołnierzy GROM okazała się strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu stawką w grze są nie tylko cenne nagrody, ale przede wszystkim niezapomniane emocje, integracja i adrenalina na najwyższym poziomie.

O udziale w wielkim finale decyduje punktacja w rankingach sprzedażowych produktów KRISPOL. Rywalizacja i zabawa nie kończy się jednak wraz z ostatnim dniem punktacji. Wprost przeciwnie - ostateczna walka o zdobycie nagród stoczy się w dniach 8- 10 kwietnia, na poligonie wojskowym pod Warszawą. Tam, pod czujnym okiem komandosów GROM, finaliści będą pokonywać kolejne wyzwania, przybliżające do wygranej. Zadania, w których wezmą udział, będą wymagać sprawności fizycznej, sprytu, taktyki i pomysłowości.

To kolejna zasada, odróżniającą akcję „Celuj w nagrody” od innych programów tego typu – podkreśla Radek Gibki – W naszym finale, niczym w filmach Hitchcocka, emocje startują z bardzo wysokiego poziomu, a potem tylko rosną. Na celownikach uczestników jest przede wszystkim nagroda główna – nowoczesny samochód Opel Adam. Tak naprawdę jednak każdy uczestnik naszego finału będzie zwycięzcą i wyjedzie z bezcennym bagażem niepowtarzalnych wspomnień, doświadczeń i emocji.

Program „Celuj w nagrody” przeprowadza firma KRISPOL oraz Jobdone Marketing & sales suport.






KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od ponad 20 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

KRISPOL
(press box)
www.krispol.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

























 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Bizmarket.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | D+H | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Grohe Polska | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Den Braven East | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Sygma Bank | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |