Knorr Nudle - "Przygodożercy, draka o makaron" |
29.05.2009. | |
Marka Knorr Nudle rozpoczęła kolejną niestandardową kampanię promocyjną – „Przygodożercy, Draka o makaron”. Osoby, które wezmą w niej udział mają szansę wygrać wycieczkę dookoła świata.
Aby ją zdobyć, należy rozwiązać szereg zadań, które pojawią się w interaktywnym filmie dostępnym na stronie www.knorrnudle.pl . Wsparciem promocji będzie kampania telewizyjna, internetowa i outdoor. Głównym elementem kampanii jest interaktywny film “Przygodożercy, Draka o Makaron”. Jego zaskakująca fabuła z przymrużeniem oka traktuje klasyczne filmy sensacyjne i wykorzystuje ich charakterystyczne elementy. Nie mogło w nim zabraknąć pięknych kobiet, porwań, szalonych pościgów, czarnych charakterów, zaskakujących zwrotów akcji i trudnych do rozwiązania zagadek. Odpowiednio dobrana ścieżka dźwiękowa i charakterystyczny głos kultowego lektora filmów akcji, Zdzisława Szczotkowskiego, podkreślają klimat niestandardowej realizacji. Internauci sami stawiają się w roli bohatera filmu, a ich decyzje mają bezpośredni wpływ na przebieg wydarzeń. Aby przejść do kolejnego etapu, muszą rozwiązywać szereg zadań, a nie wszystkie z nich są proste. Uczestnicy, którzy chcą zawalczyć o nagrodę główną przewidzianą w tej promocji - bilet dookoła świata - będą musieli wykazać się sprytem i własną inwencją. Do wygrania jest także wyczynowy rower, notebooki i nawigacje GPS z mapą Europy. “Draka o makaron” to pierwsza tego typu realizacja skierowana do polskich internautów. - mówi Karol Piekutowski Brand Manager marki Knorr Nudle. Chcieliśmy stworzyć komunikat, który będzie wciągający, a równocześnie nie wymagający od odbiorcy zbyt skomplikowanej i trudnej do zrozumienia interakcji. Stąd pomysł na stworzenie interaktywnego filmu, opartego na slapstickowym humorze i symbolach znanych dobrze odbiorcom. W naszych działaniach stawiamy na interakcję z użytkownikami, których inspirujemy do kreatywnych działań i pomysłów . Doświadczenie z poprzednich kampanii pokazuje, że nasze szalone akcje w sieci cieszą się ogromną popularnością. Akcja Przygodożercy promowana jest na targetowanych nośnikach Citylight, poprzez kampanię internetową oraz w telewizjii. 30-sekundowy spot reklamowy nawiązujący formą do działań internetowych, od połowy maja br. emitowany jest w Polsacie, TVN oraz w stacjach niszowych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction. Akcję, na zlecenie firmy Unilever Polska, przygotowała agencja Click5. Finał akcji przewidziany jest na początek lipca. Interaktywny film dostępny jest w sieci pod adresem www.knorrnudle.pl Multi Communications |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |