Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Już jest! Największa promocja kulinarna WINIARY
Już jest! Największa promocja kulinarna WINIARY Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.12.2009.

W styczniu marka WINIARY powraca z rodzinną promocją konsumencką „Kochanie przez gotowanie”. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne nagrody pieniężne, dziesiątki laptopów i setki telewizorów. Organizatorzy akcji, handlowcy i partnerzy handlowi marki zgodnie twierdzą, że przygotowane atrakcje gwarantują powtórzenie ubiegłorocznego sukcesu.

Zorganizowana przez markę WINIARY promocja Kochanie przez gotowanie rozpocznie się 1 stycznia i potrwa do 28 marca 2010 r. Jej tegoroczne hasło Wygraj nagrody jak marzenie zapowiada dobrą zabawę i wiele atrakcji. W puli nagród promocji: aż 300.000 złotych, 60 laptopów marki Dell i 246 telewizorów LCD 26’’ Sony Bravia, do wygrania w 6 losowaniach co dwa tygodnie.

Aby wziąć udział w losowaniu, wystarczy kupić 3 dowolne produkty marki WINIARY i zachować paragon, a następnie wysłać SMS z hasłem WINIARY na numer 70313 lub wysłać 3 kody kreskowe pocztą. Każde kolejne zgłoszenie zwiększa szanse na wygraną. Promocją objęte są wszystkie produkty marki WINIARY.

Kochanie przez gotowanie wesprze silna kampania reklamowa prowadzona w telewizji, prasie oraz ogólnopolskich stacjach radiowych. Dodatkowe działania wspierające zaplanowano w Internecie. W sklepach pojawią się różnorodne materiały POS, a logotyp akcji będzie obecny na bestsellerowych produktach marki.

Kochanie przez gotowanie 2010 to kolejna odsłona dobrze już znanej promocji kulinarnej WINIARY. Zeszłoroczna edycja została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez konsumentów i odniosła sukces handlowy oraz wizerunkowy.



WINIARY to marka znana Polakom od ponad 60-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu.

Nestlé Polska
WIĘCEJ INFORMACJI z Nestle Polska S.A. (PRESS BOX) 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |