Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Best Bar Tour - podróż z Carlsbergiem
Best Bar Tour - podróż z Carlsbergiem Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.05.2009.
Już od maja b.r. marka Carlsberg rozpoczyna wielką, globalną akcję promocyjną Best Bar Tour, która potrwa do końca sezonu letniego. Konsumenci biorący udział w akcji Carlsberga, w krajach w niej uczestniczących mogą przeżyć ekscytującą przygodę z Carlsbergiem w najciekawszych barach świata i wygrać tysiące atrakcyjnych barowych gadżetów.  W Polsce na czas promocji przygotowano limitowane opakowania Carlsberga – pierwszą w Polsce puszkę z nadrukiem wykonanym w wysokiej rozdzielczości.

Mechanizm promocji jest niezwykle prosty. Aby wziąć udział w akcji Carlsberga wystarczy kupić dowolny produkt marki Carlsberg, oznaczony charakterystycznym stemplem promocyjnym Best Bar Tour. Pod kapslami butelek Carlsberga należy szukać specjalnej ikony komunikującej nagrodę wraz z unikalnym kodem, lub pod kluczykiem puszki: napisu z nazwą nagrody i odpowiednim kodem. Aby otrzymać wygraną nagrodę, należy zatrzymać oryginalny kapsel lub kluczyk i w terminie do 31 sierpnia b.r. wysłać sms-em znaleziony kod wraz z danymi osobowymi pod wyznaczony numer telefonu: 70780. W przypadku wygrania nagrody głównej – podróży należy dodatkowo wysłać organizatorowi konkursu, w terminie do 14 dni od czasu wysłania sms-a z danymi, oryginalny kluczyk lub kapsel.

Zakup dowolnej butelki, puszki lub wielopaku piwa Carlsberg to wielka szansa na wygranie niezwykle atrakcyjnej nagrody głównej – podróży do największych i najciekawszych barów na świecie, w poszukiwaniu niezwykłej atmosfery. Każdy z barów, które odwiedzą zwycięzcy ma swój unikalny charakter plażowy, sportowy i miejski.

Każdy zakupiony Carlsberg to także szansa na wygraną gadżetów Carlsberga takich jak: barowe breloki, unikalne, grawerowane zestawy szklanek Carlsberga, czy wyjątkowe mini lodówki.

Na osoby, które nie znajdą nagród pod kapslem lub kluczykiem czekają dodatkowe atrakcje na serwisie internetowym www.carlsberg.pl. Konsumenci, wykorzystując kody znalezione przy opakowaniach, będą mogli po zalogowaniu się na stronie wygrywać gadżety barowe, brać udział w ciekawych grach, zabawach, czy interaktywnych podróżach barowych z Carlsbergiem.
 „Nasza akcja Best Bar Tour może okazać się niesamowitą przygodą dla naszych konsumentów. Każdy z nich kupując Carlsberga ma szansę poznać uroki prawdopodobnie najlepszych barów plażowych, piłkarskich i miejskich na świecie. Przygotowaliśmy dla nich 3 podróże, w które mogą się wybrać w towarzystwie dwójki swoich przyjaciół i przeżyć prawdopodobnie najbardziej emocjonującą przygodę. To niepowtarzalna okazja, by poczuć niesamowitą atmosferę barową w tym odległym i egzotycznym zakątku świata.” – mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carlsberg.

Na czas promocji na rynku pojawią się nowe, limitowane opakowania Carlsberga w barowej szacie graficznej. Nowa puszka będzie wyróżniać się niespotykaną dotąd w Polsce wysoką rozdzielczością druku, co podkreśla doskonały design puszki. Promocyjne butelki będą z kolei zdobione dwustronną, spójną graficznie z nową wizualizacją, odklejaną krawatką, na której rewersie znajduje się opis mechanizmu promocji.

Dodatkowo Carlsberg wprowadził sygnowaną znakiem Best Bar Tour specjalnie dedykowaną serię multipaków piwa Carlsberg, kryjących ciekawe niespodzianki dla konsumentów m.in. przewodniki po „prawdopodobnie najlepszych barach na świecie” wydane we współpracy z Wydawnictwem Pascal oraz inne promocyjne upominki, takie jak unikatowe szklanki, czy ręczniki plażowe. Limitowana seria multipaków Carlsberga z upominkami będzie dostępna w wybranych sklepach kanału nowoczesnego.

Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego opakowań Carlsberga oraz materiałów POS jest ADtomic Communications.

Promocja komunikowana będzie na opakowaniach piwa Carlsberg, materiałach POS, na stronie www.carlsberg.pl oraz na nowej witrynie internetowej stworzonej specjalnie na czas trwania akcji promocyjnej www.bestbartour.pl.

M+G
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |