Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Strona WWW to inwestycja w przyszłość
Strona WWW to inwestycja w przyszłość Utwórz PDF Poleć znajomemu
10.03.2010.

Strona internetowa to obecnie jeden z podstawowych elementów tworzących wizerunek przedsiębiorstwa. Dlatego każda firma, która chce liczyć się w walce o klienta powinna posiadać własną stronę WWW.

Odpowiednio przygotowana będzie przynosić nie tylko zyski finansowe, ale również zwiększy rozpoznawalność firmy. Przedsiębiorstwa, którym zależy na wysokim standardzie komunikacji na linii klient – firma powinny skupić się na właściwym przygotowaniu jej funkcjonalności i zawartych informacji. Dzięki temu pierwsze koszty stworzenia strony WWW mogą zaowocować w późniejszym czasie znacznymi oszczędnościami. Strona stworzona przejrzyście, w której klarownie wprowadzone są wszystkie dane zawierające ofertę firmy, formy kontaktu oraz wcześniej zrealizowane projekty dają klientowi odpowiedzi na większość jego pytań. Owocuje to oszczędnościami związanymi z zatrudnianiem kolejnych pracowników odpowiedzialnych za obsługę klienta. Strona internetowa to dobra inwestycja dla firm, które często prowadzą akcje promocyjne Jej atutem jest możliwość częstych aktualizacji zawartości. Koszty, które przedsiębiorstwa każdorazowo musiałyby ponosić na wydruk materiałów reklamowych mogą zostać zaoszczędzone na inne wydatki, a każda nowa oferta może być wprowadzona na stronę internetową firmy. Jeżeli przedsiębiorstwa nie chcą jednorazowo ponosić dużych kosztów związanych ze stworzeniem strony WWW powinny zastanowić się nad jej kupnem w modelu abonamentowym (np. w serwisie nazwa.pl). Strona internetowa to inwestycja w przyszłość każdej firmy. Dzięki niej nieograniczona liczba klientów może zapoznać się z ofertą przedsiębiorstwa, a koszty poniesione na jej zakup zwracają się w postaci rosnących zysków.

Alicja Marciniak – Kierownik Sekcji Marketingu w NetArt (
www.nazwa.pl ). Z firmą związana od 2006 roku. Zajmuje się tworzeniem strategii marketingowej firmy oraz organizacją i koordynacją pracy zespołu marketerów.


O firmie:
Firma NetArt jest liderem rynku rejestracji domen i hostingu, zapewniając od 1997 roku kompleksową obsługę klientów w zakresie rejestracji oraz pośrednictwa sprzedaży domen internetowych, hostingu, a także tworzenia Stron WWW. NetArt posiada 30 % udziału w polskim rynku usług IT, obsługuje ponad 300 tys. Klientów oraz 500 tys. domen. Firma została także wyróżniona Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”.

WIĘCEJ INFORMACJI z NetArt (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |