Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Portale zakupów grupowych walczą o aktywnych klientów
Portale zakupów grupowych walczą o aktywnych klientów Utwórz PDF Poleć znajomemu
07.07.2011.
Pierwszy i największy polski portal zakupów grupowych Gruper.pl właśnie sprzedał 500-tysięczny kupon. Tym samym potwierdził, że o pozycji w obszarze e-commerce decyduje przede wszystkim aktywność zarejestrowanych użytkowników liczona dokonanymi transakcjami i ich wartością, a nie np.: ruch generowany na portalach.

- Ruch to nie wszystko – mówi Tomasz Dalach, Prezes Zarządu Gruper Sp. z o.o. – Najważniejsza jest liczba i wartość transakcji generowanych przez aktywnych użytkowników. To konkretny, najważniejszy miernik jakości oferty oraz zdolności każdego portalu zakupów grupowych do pozyskania realnych klientów. – dodaje.

W ciągu czterech pierwszych miesięcy od momentu startu serwisu, użytkownicy Grupera zakupili ponad 18 tys. kuponów oszczędzając ponad milion złotych, a już w czerwcu bieżącego roku liczba sprzedanych kuponów osiągnęła 500 tys., generując oszczędności prawie 70 mln złotych. Po 14 miesiącach działalności Gruper.pl jest największą polską platformą zakupów grupowych.

Serwis już po 10 miesiącach od swojego startu osiągnął próg rentowności, co jest ewenementem w branży e-commerce. Jak szacują jego założyciele, w tym roku przychody Grupera wyniosą 60 mln złotych. To zasługa przede wszystkim wysokiego poziomu aktywności użytkowników, których liczba przekroczyła w czerwcu 1 milion. Większość z nich regularnie dokonuje zakupów na portalu, korzystając z oferty dokładnie weryfikowanych lokalnych dostawców.
- W każdym biznesie liczy się sprzedaż. Gruper to biznes zdrowy, z mocnymi ofertami i lojalnym gronem zadowolonych klientów, którzy potwierdzają to swoją aktywnością na portalu. Według naszych szacunków, skala zakupów na Gruperze jest średnio o kilkaset procent wyższa niż na innych portalach na rynku – zapewnia Marcin Mikołajczyk, Członek Zarządu Gruper Sp. z o.o.

Jak wynika z badań PBI, w 2010 roku użytkownikami portali zakupów grupowych było 3,2 mln polskich internautów. Polska jest aktualnie piątym co do wielkości rynkiem e–commerce w Unii Europejskiej. W 2010 roku wartość handlu internetowego w naszym kraju osiągnęła wartość 3,3 mld EURO. Według prognoz, wysoki potencjał handlu internetowego w Polsce oraz wzrost liczby osób korzystających z Internetu może podwoić wartość rynku e-commerce do 2015 r.

Biuro Prasowe Gruper
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:


























 

 


kredyt gotówkowy


PRESSNEWSS


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PRESSNEWSS | PressBox | BIZMARKET | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA


press box: INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |