Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow nazwa.pl prezentuje nowy serwis
nazwa.pl prezentuje nowy serwis Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.08.2012.
nazwa.pl, oferująca kompleksowe usługi dla firm z sektora MŚP, zaprezentowała swój nowy serwis, zaprojektowany we współpracy z firmą E-point SA.

Nowa strona nazwa.pl została zmieniona zarówno pod względem wizualnym, jak i funkcjonalnym. Świeży, przejrzysty design oraz odpowiednia architektura informacji sprawiają, że serwis jest dużo bardziej intuicyjny. nazwa.pl zadbała również o wygodę użytkowników i wprowadziła dodatkowe elementy, które ułatwiają poruszanie się po nowej stronie i dokonywanie zakupów.

Całkowicie zmienione ścieżki zakupowe pozwalają na szybsze i przyjemniejsze dokonywanie zamówień. Koszyk, który dotychczas był widoczny tylko w Panelu Klienta, jest dostępny na każdej stronie przeglądanej przez użytkownika. Dzięki przydatnym odnośnikom, takim jak link do panelu logowania do webmaila, klienci mogą w prosty sposób przejść do interesującego ich narzędzia. Na stronie głównej pojawił się boks z aktualnościami, a w zakładce „Kontakt” formularz kontaktowy, który daje możliwość kontaktu z BOK bez konieczności dzwonienia na infolinię czy wysyłania e-maila. Podręczny schowek w Panelu Klienta, historia wyszukiwanych domen oraz prezentowanie dedykowanych cen indywidualnie dla każdego użytkownika, zdecydowanie ułatwiają korzystanie z serwisu.

Serwis został zaprojektowany z myślą o potrzebach naszych Klientów. Chcieliśmy przede wszystkim, aby był prosty i intuicyjny w obsłudze, a jednocześnie dawał użytkownikom wiele możliwości. Wzięliśmy również pod uwagę rozwój branży – serwis zaspokaja nasze obecne założenia biznesowe, ale dzięki swojej strukturze będzie w stanie sprostać im też w przyszłości  - komentuje Kalina Pieciun, Zastępca Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej w nazwa.pl. Oczywiście to nie koniec pracy po naszej stronie – planujemy rozwijać nasz serwis i pracować nad jeszcze lepszym dopasowaniem go do potrzeb Klientów. Myślę jednak, że już na tym etapie możemy powiedzieć, że jeden z największych projektów nazwa.pl został zakończony z sukcesem – dodaje Pieciun.

nazwa.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |