McDonald's z innej strony |
14.06.2012. | |
McDonald’s Polska zaprezentował zupełnie odmienioną wersję swojego portalu. Strona została odświeżona nie tylko pod względem graficznym, lecz również funkcjonalnym.
Nowa wersja serwisu mcdonalds.pl została zintegrowana ze wszystkim kanałami on line marki – w tym z narzędziami social media. Nie zabrakło również informacji o dotychczasowych działaniach firmy, a także doskonale znanych internautom funkcjonalności. Użytkownicy portalu znajdą więc tutaj bieżącą ofertę produktową, zintegrowaną z mapą Polski listę restauracji oraz biuro prasowe. Nie zapomniano także o tym, co dotychczas cieszyło się największym zainteresowaniem – licznych konkursach i promocjach. Nowością jest optymalizacja strony pod kątem obsługi za pośrednictwem nie tylko smartfonów, ale również tabletów. Wraz z serwisem głównym liftingowi poddano również jego wersję lite. Odświeżona wersja mobilna została wzbogacona m.in. o funkcję automatycznego lokalizowania najbliższej restauracji oraz sugestie odnośnie do menu produktowego (klasycznego bądź oferty śniadaniowej) w zależności od pory dnia. Nowa odsłona strony mcdonalds.pl została zaprezentowana tuż przed UEFA EURO 2012TM, którego McDonald’s jest oficjalnym partnerem. Relaunch serwisu opracowała i przeprowadziła warszawska agencja Tribal DDB. McDonald's Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |