Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow WIŚNIOWSKI IRONKIDS i ENEA IRONMAM 70.3 Gdynia 2019 za nami
WIŚNIOWSKI IRONKIDS i ENEA IRONMAM 70.3 Gdynia 2019 za nami Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.08.2019.


W weekend 9 - 11 sierpnia w Gdyni po raz kolejny odbyły się jedne z najbardziej wymagających zawodów na świecie – ENEA IRONMAN 70.3. Gdynia. Marka WIŚNIOWSKI ponownie była oficjalnym sponsorem tych triathlonowych zawodów w ramach swojego projektu „BE THE WINNER”.

WIŚNIOWSKI IRONKIDS I ENEA IRONMAN 70.3 Gdynia

W piątek 9 sierpnia, blisko 300 dzieci z Polski i zagranicy wzięło udział w zawodach dla najmłodszych WIŚNIOWSKI IRONKIDS Gdynia 2019. Uczestnicy zmagali się w pływaniu oraz bieganiu. Dystanse jakie mieli do pokonania, zostały oczywiście dostosowane do poszczególnych kategorii wiekowych.

- Podczas WIŚNIOWSKI IRONKIDS towarzyszyły nam niesamowite emocje. Moment, kiedy dzieci i młodzież z energią stają do rywalizacji, pada sygnał startu i wszyscy mali zawodnicy wbiegają do wody, a rodzice kibicują im tak głośno, że słychać ich w całej Gdyni, to chwila nie do opisania. Rodzice, zaszczepiając w tak młodych zawodnikach pasję do sportu, przekazują im ponadczasowe wartości i pomagają budować silny charakter. Sponsoring to nie tylko logotypy na banerach - to przede wszystkim potężne pozytywne emocje i promocja dobrych wzorców. Jako marka WIŚNIOWSKI, chcemy być częścią takich wydarzeń. Chcemy wspierać ludzi ze stali, chcemy wspierać sporty, które wzbudzają wiele emocji, a zawody WIŚNIOWSKI IRONKIDS i ENEA IRONMAN GDYNIA w całej swojej okazałości dostarczają takich doświadczeń – mówi Irmina Długopolska, Menedżer ds. Sponsoringu Sportowego WIŚNIOWSKI.

W sobotę i niedzielę rywalizowali dorośli. W głównym wyścigu ENEA IRONMAN 70.3 GDYNIA zwyciężył Niemiec Jan Frodeno, który trasę 1,9 km w pływaniu, 90,2 km na rowerze i 21,1 km biegiem, pokonał w niewiarygodnym wręcz czasie 3 godzin, 39 minut i 35 sekund. Osiągnął on wynik o ponad 8 minut lepszy od rekordu trasy, który do 11 sierpnia wynosił 3:47:40.

BE THE WINNER - WIŚNIOWSKI dla sportu

W projekcie BE THE WINNER WIŚNIOWSKI wspiera sportowców – zawodowców i amatorów. Marka od wielu lat angażuje się w sponsoring sportowy zarówno przy lokalnych jak i globalnych wydarzeniach, które promują zdrowy tryb życia i uniwersalne wartości. Połączenie sportu z biznesem ma ogromny sens, gdyż zarówno w jednej jak i drugiej dziedzinie potrzebna jest ambicja oraz ciężka i systematyczna praca, aby osiągnąć sukces. Czymś naturalnym jest więc współpraca tych dwóch światów przy zdobywaniu kolejnych szczytów.







Wiśniowski - Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i zagranicą.

WIŚNIOWSKI
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |