Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Producenci napojów spirytusowych rozpoczynają jesienną odsłonę kampanii "Piłeś? Nie jedź!"
Producenci napojów spirytusowych rozpoczynają jesienną odsłonę kampanii "Piłeś? Nie jedź!" Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.10.2011.
Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy apeluje do kierowców o odpowiedzialne zachowania podczas jazdy samochodem bądź rowerem. W październiku, w przeddzień „Europejskiej Nocy bez Wypadku” rusza jesienna odsłona  kampanii „Piłeś? Nie jedź!”, prowadzonej od 2007 r. Jej najważniejszym nośnikiem będzie 30 sekundowy spot, emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych i sieci kin.
Alkohol jest nadal problemem na polskich drogach

Producenci napojów spirytusowych, zrzeszeni w Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS), 14 października rozpoczną jesienną edycję kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”. Kampania ta, organizowana już od czterech lat, realizowana jest w ramach rządowego programu „Razem bezpieczniej”. Nasze zaangażowanie w działania mające na celu zmniejszenie problemu pijanych kierowców wynikają bezpośrednio z przekonania o społecznej odpowiedzialności branży alkoholowej - twierdzi Leszek Wiwała, Prezes Zarządu ZP PPS - Liczba wypadków spowodowanych przez pijanych kierowców w okresie styczeń-wrzesień 2011 r. wyniosła ok. 3,5 tys., dlatego nadal widzimy ogrom pracy zarówno przed branżą jak i instytucjami państwowymi w przestrzeganiu kierowców. W naszej kampanii staramy się dotrzeć przede wszystkim do młodych osób, które bardzo często są zarówno sprawcami, jak i ofiarami wypadków spowodowanych przez kierowców będących pod wpływem alkoholu. Stąd nasza obecność w klubach, kinach i na uczelniach wyższych. Do tych odbiorców ma także dotrzeć nasz spot filmowy, opowiadający historię młodych osób bawiących się przy alkoholu.

Ogólnoeuropejskie problemy z nietrzeźwymi kierowcami

Problem osób prowadzących samochody pod wpływem alkoholu nie dotyczy tylko Polski, o czym świadczy fakt, że w tym roku do grona partnerów naszej kampanii dołączyło European Forum for Responsible Drinking (EFRD), ogólnoeuropejska organizacja, wspierająca nas zarówno finansowo, jak i merytorycznie – informuje Leszek Wiwała -  My z kolei wspieramy polską edycję „Europejskiej Nocy Bez Wypadku”, odbywającą się we wszystkich krajach UE w tym samym czasie.
W sobotę 15 października ponad 130 wolontariuszy Fundacji „KRZYŚ”, obecnych w 40 klubach w 38 miastach, będzie namawiać kierowców, by wykazali się odpowiedzialnością i nie spożywali alkoholu. Ma to ograniczyć liczbę nietrzeźwych kierowców na drogach, szczególnie licznych wśród młodych ludzi wracających z imprez odbywających się w weekendy. Każdy kierowca, który zadeklaruje, że w ten wieczór nie będzie pił i dotrzyma obietnicy, dostanie nagrody, w tym gadżety kampanii „Piłeś? Nie jedź!”. Wolontariusze rozdadzą 5 tys. ulotek kampanii „Piłeś? Nie jedź!”, a w 40 klubach zostanie rozwieszonych prawie 100 plakatów.
 
Czwarta edycja kampanii „Piłeś? Nie jedż!”


Prowadzenie kampanii „Piłeś? Nie jedź!” jest możliwe dzięki znacznemu wsparciu partnerów. W 2011 r. partnerami kampanii są: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Komenda Główna Policji, Instytut Transportu Samochodowego, Polski Związek Motorowy, Fundacja „Krzyś”, European Forum for Responsible Drinking oraz koncern paliwowy BP.
Jesienią 2011 r. spot kampanii będzie można obejrzeć na antenie stacji TVN oraz TVN TURBO, TVN STYLE i TVN7. Będzie on także emitowany w kinach sieci Multikino
w Bydgoszczy, Elblągu, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Włocławku, Wrocławiu i Zabrzu, co pozwoli dotrzeć do ok. 166 tys. osób. Widzowie w tych kinach będą mogli także odebrać krótki komunikat dotyczący kampanii poprzez aplikację Bluetooth. Ponadto spoty kampanii będą obecne na
80 ekranach LCD na 20 uczelniach w 15 miastach w całym kraju. Natomiast kierowcom korzystającym
z 400 stacji BP zostanie rozdanych 450 tys. ulotek. Zawisną tam również plakaty kampanii.

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |