Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow MAKRO partnerem produktowym Małopolskiego Festiwalu Smaku ,,Zjedz na polu"
MAKRO partnerem produktowym Małopolskiego Festiwalu Smaku ,,Zjedz na polu" Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.09.2016.

Do połowy października 2016 r. mieszkańcy Małopolski będą mieli okazję rozmaskować się w regionalnych produktach i skorzystać z oferty food trucków, które przemierzają całe województwo w ramach Małopolskiego Festiwalu Smaku ,,Zjedz na polu“. Partnerem produktowym wydarzenia jest sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.

W tym roku mieszkańcy Małopolski mają okazję spróbować regionalnych produktów w całkowicie nowej odsłonie. Festiwal, któremu przyświeca hasło: „Zjedz na polu”, odbywa się w formule street foodu, czyli jedzenia serwowanego z samochodów. Goście mogą sprawdzić, jak smakują potrawy nie tylko kuchni małopolskiej, ale i kuchni międzynarodowych, stworzone w oparciu o lokalne produkty, takie jak Taco Papas z bryndzem owczym, czy ceviche z pstrągiem ojcowskim.

Pokazy gotowania i degustacje organizowane w ramach wydarzenia prowadzą znani szefowie kuchni, m.in. Piotr Regucki, Sebastian Schrom, czy Jerzy Poznański. Najwyższej jakości produkty wykorzystane do przyrządzenia potraw pochodzą z oferty sieci hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, będącej partnerem wydarzenia.

MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |