Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow MAKRO partnerem poradnika "Wine Folly"
MAKRO partnerem poradnika "Wine Folly" Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.01.2017.
 

,,Wino. Praktyczny poradnik. Wine Folly” to bestsellerowa nowość na rynku poradników dla amatorów i koneserów wina, stanowiąca książkową wersję nagradzanego wieloma prestiżowymi nagrodami serwisu winefolly.com. Partnerem wydania jest sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.

 
,,Wine Folly” to lektura pełna praktycznych informacji na temat wina, przedstawionych w formie ilustracji i grafik. Książka wyróżniona została prestiżową nagrodą „The Gourmand World Cookbook Awards” w kategorii „The Best Wine Book Translation”.

Autorzy poradnika, Madeline Puckette i Justin Hammack, w przystępny sposób przekazują wiedzę z zakresu metod degustacji, serwowania, czy łączenia win z wybranymi potrawami. W książce zaprezentowane zostały m.in. mapy winiarskie oraz porady dla poszukiwaczy win i regionów powszechnie niedocenianych. Poradnik ukazał się nakładem oficyny wydawniczej Dream Books.

Partnerem wydania jest sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska zapewniająca zarówno szeroki asortyment, jak i fachowe porady i doradztwo w zakresie win. Na początku br. firma zainauguruje kolejną edycję ogólnopolskich wydarzeń z cyklu ,,Szef dla Szefów”, których tematem przewodnim będzie m.in. edukacja w dziedzinie win.

W ofercie MAKRO znajduje się ponad 1000 pozycji pochodzących z 20 krajów, m.in. Cloudy Bay (Nowa Zelandia), Torres (Hiszpania), Marani (Gruzja), Penfolds (Australia), M. Chapoutier (Francja) oraz polskie wina z Winnicy Płochockich i Winnicy Adoria. W MAKRO dostępna jest również na wyłączność szeroka selekcja ekskluzywnych win marki własnej oraz win bio. Wyjątkowym rozwiązaniem dla klientów z sektora gastronomicznego są wina typu BiB (Bag in Box), wyróżniające się dużym formatem i hermetycznym opakowaniem.

Dla swoich klientów sieć oferuje również kompleksową obsługę w zakresie doradztwa w zakresie m.in. indywidualnego doboru win do profilu lokalu gastronomicznego, czy układania karty win do istniejącego menu.



MAKRO Cash & Carry (press box)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |