MAKRO partnerem festiwalu "Slow Fest Sopot" |
06.07.2016. | |
W weekend 25. i 26. czerwca na sopockim Molo odbyła się czwarta edycja jednego z największych festiwali kulinarnych w tej części Europy – Slow Fest Sopot. Partnerem wydarzenia była firma MAKRO Cash&Carry Polska. Filozofia ,,Slow Fest Sopot” opiera się na szeroko pojętej edukacji kulinarnej związanej z regionem Pomorza i Morza Bałtyckiego. Przy jednym, długim na ok 200 metrów stole można było wypróbować pysznych przekąsek serwowanych przez wybitnych szefów kuchni, sławy kulinarne, restauratorów z Trójmiasta i wielu innych pasjonatów Slow Food. Wśród propozycji kulinarnych znalazły się m.in.: potrawy z ryb i owoców morza, specjały japońskie, tajskie i szwedzkie oraz różnorodne wypieki i desery. Dania przygotowane zostały w oparciu o produkty pochodzące z sieci hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, która pełniła rolę partnera wydarzenia. Partnerem wydarzenia była sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, która dla części restauratorów biorących udział w akcji ufundowała bony na zakupy w halach. MAKRO Cash & Carry informacje prasowe MAKRO (press box) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |