Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow MAKRO partnerem 68. Światowego Kongresu AIESEC
MAKRO partnerem 68. Światowego Kongresu AIESEC Utwórz PDF
18.08.2016.


Firma MAKRO Cash&Carry Polska została partnerem 68. Światowego Kongresu AIESEC, w którym udział bierze ponad 1000 młodych ludzi z 126 krajów. Wydarzenie rozpoczęło się 14. sierpnia i potrwa 10 dni.


Ponad 1000 młodych osób pochodzących z 126 krajów przyjechało do Polski, aby wziąć udział w Światowym Kongresie AIESEC - największej międzynarodowej organizacji studenckiej.

Światowy Kongres AIESEC to zgromadzenie młodzieży, liderów opinii, przedsiębiorców oraz pionierów globalnego biznesu, które umożliwia dyskusję oraz wypracowanie nowych rozwiązań dla problemów z zakresu przedsiębiorczości, zrównoważonego rozwoju oraz różnorodności.

W ramach wydarzenia zorganizowany zostanie m.in. ,,Global YouthSpeak Forum” – platforma dialogu młodych ludzi ze światowymi liderami biznesu i ekspertami czy ,,Globalna Wioska” - ekspozycja najciekawszych elementów kultury, historii i tradycji państw biorących udział w Kongresie.

Podczas konferencji delegaci będą mieli możliwość spotkać się z największymi polskimi i międzynarodowymi firmami. Partnerem produktowym wydarzenia została sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.








MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:




























 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |