Skip to content

Reklama

START
MAKRO Cash&Carry partnerem strategicznym Olimpiady Dziennikarzy "Fakty i mity o żywności i żywieniu" Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.12.2010.


 MAKRO Cash & Carry zostało partnerem strategicznym Olimpiady Dziennikarzy ,,Fakty i mity o żywności i żywieniu”. Organizatorami projektu są: Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców, Federacja Konsumentów Polskich oraz Portal "Zdrowa rodzina".

Celem Olimpiady jest przedstawienie i obalenie wielu najbardziej popularnych mitów dotyczących zarówno bezpieczeństwa i jakości żywności, jak i złych nawyków żywieniowych. Patronat honorowy nad projektem objął Główny Inspektor Sanitarny.

Mimo iż oferta hurtowni MAKRO Cash & Carry jest adresowana głównie do profesjonalnych klientów z branży hotelarsko-gastronomicznej, handlowej oraz klientów z sektora usług, firm i instytucji, firma zamierza wesprzeć ideę zdrowego odżywiania także wśród szerszej grupy odbiorców.

Olimpiada „Fakty i mity o żywności i żywieniu”, są odpowiedzią na rosnące zainteresowanie konsumentów tematyką zbilansowanej diety i zdrowego stylu życia. Wiemy jak ważna jest edukacja w tym zakresie, dlatego, poprzez partnerstwo w takich projektach, chcemy promować zasady prawidłowego odżywiania i kształtować świadomość użytkowników mediów – mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash & Carry.

Małgorzata Niepokulczycka, Prezes Federacji Konsumentów, współorganizatora warsztatów zaznaczyła: Wspólna inicjatywa organizacji konsumentów i organizacji producentów, mająca na celu podniesienie wiedzy, co do zasad, jakie rządzą produkcją i obrotem najczęściej kupowanych dóbr, to doskonały przykład współdziałania dla dobra publicznego.

Podczas warsztatów przygotowujących do Olimpiady, uczestnicy dowiedzą się między innymi: czy stosowane w dodatki do żywności są bezpieczne, jakie informacje powinny być umieszczone na opakowaniach żywności i czy procesy technologiczne wpływają na jakość żywności. Każdy warsztat będzie składał się z dwóch części: wykładu dotyczącego faktów i mitów o żywności oraz części praktycznej - wspólnego gotowania pod okiem szefa kuchni Makro HoReCa i ekspertów zewnętrznych.



MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 33 hale (w tym 4 hale mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie, Lesznie, Słupsku i Radomiu). Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem około 670 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2009 roku osiągnęła obrót w wysokości 31 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2009 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 66 miliardów Euro. Firma ta zarządza ponad 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia około 300 000 pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |