Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow MAKRO bliżej podhalańskiej gastronomii
MAKRO bliżej podhalańskiej gastronomii Utwórz PDF Poleć znajomemu
31.03.2017.


Pod koniec marca br. w Zakopanem sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska po raz pierwszy zorganizowała spotkania z cyklu ,,Szef dla Młodych Talentów" oraz ,,Szef dla Szefów". W wydarzeniach wzięło udział ponad 300 przedstawicieli podhalańskiej gastronomii.

Pierwszy podhalański Mikser Kulinarny z cyklu ,,Szef dla Młodych Talentów” odbył się 27 marca w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych im. W. Zamoyskiego. W spotkaniu udział wzięło około 100 uczniów ze szkół gastronomicznych w Zakopanem i Nowym Targu.

Pokaz kulinarny, zorganizowany w ramach wydarzenia, poprowadził Wojtek Harapkiewicz – szef kuchni restauracji „Babinicz" w Szczawnie- Zdroju i wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Euro-Toques Polska. Jego tematem była ,,Dziczyzna bez tajemnic”, a pośród zaprezentowanych dań znalazły się m.in. sałatka z confitowanym schabem z dzika i chipsami ze skorzonery oraz eko burgery z dziczyzny z ozorem wołowym. Ponadto, uczestnicy programu wzięli udział w szkoleniu pt. ,,Mąki – rodzaje, typy i zastosowanie”, którą poprowadził Piotr Kuziela, Target Group Manager HoReCa w MAKRO.

Dzień później, 28 marca, odbyły się pierwsze szkolenie dla personelu i konferencja dla kadry zarządzającej gastronomią w ramach cyklu ,,Szef dla Szefów”. Wydarzenia rozpoczęło się od zajęć przygotowujących do prawidłowego serwisu i obsługi gości. Menedżerowie i właściciele restauracji wzięli zaś udział w pokazie kulinarnym szefa kuchni Wojtka Harapkiewicza i poznali zasady łączenia wina z potrawami.

Gośćmi spotkania byli również menedżer rynku w MAKRO, Elżbieta Krzyżak oraz menadżer pionu Ultra Świeża Żywność/ Grupa Klientów HoReCa w MAKRO, Przemysław Franczak, którzy zaprezentowali strategię wsparcia oraz ofertę sieci skierowaną do sektora HoReCa na Podhalu.

W wydarzeniu z cyklu ,,Szef dla Szefów” wzięło udział około 200 przedstawicieli branży gastronomicznej, a jego partnerem była Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury oraz marka Provincja.





MAKRO Cash & Carry (press box)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |