Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow LookSoft dla Ministerstwa Środowiska - Ekologiczna gra dla dzieci z okazji Dnia Ziemi
LookSoft dla Ministerstwa Środowiska - Ekologiczna gra dla dzieci z okazji Dnia Ziemi Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.05.2009.
W związku z obchodami Dnia Ziemi, które przypadły w niedzielę 26 kwietnia – firma Looksoft, na zlecenie Ministerstwa Środowiska przygotowała ekologiczną grę na telefony komórkowe, która uczy dzieci zasad dbania o środowisko.

Wspólnie z sympatycznym zającem – Maurycym Marchewką, znanym z serwisu dzieci.mos.gov.pl, najmłodsi będą mieli okazję posprzątać las, zaśmiecony różnymi rodzajami odpadów. Głównym celem gry jest zaznajomienie z zasadami segregacji śmieci i wynikających z niej korzyści.

W grze przewidziano 8 etapów, pomiędzy którymi zadawane są pytania związane z ekologią. Na każdym poziomie mamy do zebrania w wyznaczonym czasie  plastik, szkło i papier – po czym należy odszukać na planszy odpowiedni pojemnik i wrzucić do niego śmieci. Aby nie było zbyt łatwo, na swojej drodze można spotkać także różne zwierzęta, które zabierają cenny w grze czas.

Skacząc po planszy, wspinając się po linie czy unikając wpadnięcia do wody – dzieci mogą spędzić miło czas przy grze na telefony komórkowe, jednocześnie zdobywając wiedzę jak właściwie segregować śmieci.

W niedzielę 26 kwietnia, na Polach Mokotowskich w Warszawie odbył się festyn z okazji obchodów Dnia Ziemi, podczas którego rozdawane były ulotki informujące o możliwości i sposobach pobrania bezpłatnej gry z Maurycym Marchewką.

 Wszystkich, którzy nie mogli przybyć na to wydarzenie informujemy, iż grę można pobrać:
  • wchodząc na adres http://wap.looksoft.pl/maurycy w przeglądarce telefonu
  • wysyłając SMS o treści DZIECI na nr 7143 (koszt: 1,22zł z VAT)
  • skanując podany fotokod, za pomocą aplikacji Fotokody

Edutainment to nowoczesna forma edukacji poprzez rozrywkę, którą coraz częściej stosujemy w realizowanych w Looksoft projektach. Mechanizm ten jest szczególnie dobrze odbierany przez najmłodszą grupę docelową, która poprzez rozrywkę otrzymuje spójne i rzeczowe informacje, dotyczące danej tematyki.” – powiedział przedstawiciel firmy LookSoft.

Projekt dla Ministerstwa Środowiska jest kolejnym w LookSoft, przygotowanym dla dzieci. Marketerzy starając się dotrzeć ze swoją ofertą do najmłodszych odbiorców Marketerzy coraz częściej korzystają z dedykowanych form contentu na telefony komórkowe, aby osiągnąć cele sprzedażowe i marketingowe.

Istotną korzyścią przy tego rodzaju akcjach jest znaczny wzrost świadomości promowanej za pośrednictwem gier marki, czy jak w przypadku gry na Dzień Ziemi – idei, która przekłada się na pozytywne emocje z nią kojarzone.

LookSoft
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:





























więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | PRESSNEWSS | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: CREATON Polska | Remmers | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |