Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Już trzy miliony klientów PGE wypełniło formalności przez telefon
Już trzy miliony klientów PGE wypełniło formalności przez telefon Utwórz PDF Poleć znajomemu
01.04.2015.


Z najnowszych statystyk wynika, że klienci PGE coraz częściej wybierają telefoniczny sposób wypełniania formalności. Dzwoniąc do Contact Center  mogą nie tylko zmienić dane lub podać stan licznika, ale także bez wychodzenia z domu szybko i skutecznie zawrzeć umowę. Aż 80 procent z tych spraw kończy się sukcesem już podczas pierwszej  rozmowy z konsultantem.

- Już ponad trzy miliony klientów skorzystało z pomocy naszych konsultantów, a liczba osób, które wybierają ten nowoczesny sposób wypełniania formalności stale się zwiększa.

Z pewnością wpływa na to fakt, że zdecydowaną większość spraw wyjaśniamy już podczas pierwszej rozmowy. Jedna rozmowa telefoniczna z konsultantem wystarcza na rozwiązanie sprawy już w ok. 80 procentach połączeń z klientami - wyjaśnia Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta.          
                    
Jak pokazują trendy, potrzeba szybkiego wykonania formalności za pośrednictwem telefonu czy urządzeń mobilnych to jedna z najsilniejszych potrzeb deklarowanych przez klientów. Priorytetem jest rozwój i inwestycja w nowoczesne rozwiązania ułatwiające komunikację na linii klient–firma, dlatego PGE Obrót dopracowuje narzędzia, które mają na celu umożliwienie kompleksowej obsługi klientów bez wychodzenia z domu.

Przez telefon zawrzesz umowę
Rozmawiając telefonicznie z konsultantem klienci mogą wykonać wszystkie formalności, m.in. zawrzeć umowę, zmienić swoje dane, a także dowiedzieć się więcej na temat  rozliczeń czy formy płatności. Oprócz tego, podczas rozmowy klient może sprawdzić saldo, kupić energię  lub podać stan licznika.

- W PGE Contact Center w Łodzi pracuje 148 konsultantów. W najbliższym czasie zwiększymy zatrudnienie, w tym momencie odbywają się specjalistyczne szkolenia – wylicza  Agnieszka Kubanek, Kierownik Biura Telefonicznej Obsługi Klienta Contact Center PGE. - Infolinia dostępna jest dla ponad pięciu milionów klientów z całego kraju,  a także dla osób, które zamierzają skorzystać z oferty PGE – dodaje.

Klienci są zadowoleni
Jak wykazują badania, konsultanci Contact Center PGE cieszą się ogromnym zaufaniem. Klienci najbardziej cenią ich za wiedzę, posługiwanie się prostym i zrozumiałym językiem, a także sprawność obsługi i zaangażowanie.

Obsługa klientów z całego kraju

W celu zawarcia umowy przez telefon lub wypełnienia innych formalności, wystarczy zadzwonić do PGE Contact Center pod numer 422 222 222. Konsultanci PGE są do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-19.00.
 
Agnieszka Szczekala
Rzecznik Prasowy PGE Obrót S.A.
agnieszka.szczekala@gkpge.pl
Tel: 665 850 741




PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |