Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Jakich tematów nie poruszać na spotkaniach?
Jakich tematów nie poruszać na spotkaniach? Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.02.2011.
Spotykamy się z ludźmi z różnych powodów. Chodzimy na randki, na przyjęcia, na spotkania biznesowe. Jeśli zależy nam żeby spotkanie było udane, musimy zwrócić uwagę na kilka kwestii. Przede wszystkim na własny wygląd i na to, co mówimy.

Często niewiele wiemy o ludziach, z którymi mamy spotkać się po raz pierwszy. W związku z tym nie wiemy czy będą stosować się do ogólnych zasad etykiety. Nie istotny jest cel spotkania – to czy chcemy się do kogoś zbliżyć czy załatwić sprawy biznesowe. Nie poruszamy tematów, które  najczęściej wywołują konflikt. A tematami najczęściej wywołującymi negatywne reakcje są: polityka, światopogląd, religia. Możemy oczywiście zaryzykować taką rozmowę, licząc na to, że spotykamy się z otwartą i życzliwą osobą, ale nie wiadomo dokąd nas to zaprowadzi. Podczas spotkań o charakterze towarzyskim teoretycznie nie należy poruszać tematów związanych z pracą. Mówi się też o tym, że na forum nie powinno się pytać innych o ich sytuacje osobistą, ani nie poruszać tematów sztucznie podtrzymujących rozmowę. I w ten sposób podchodząc do spotkań możemy w zasadzie nie rozmawiać wcale, bo nigdy nie wiemy, co może urazić naszego rozmówcę, dopóki go nie poznamy.

A wygląd? Każdy w pewnym momencie musi znać siebie na tyle, żeby wiedzieć w czym mu dobrze i znać okoliczności spotkania, żeby potrafić odpowiednio dopasować zestawy ubrań . Oczywiste jest to, że jeśli nie mamy figury modelki , nie wciskamy się w rozmiar 34. Na spotkania biznesowe zakładamy garsonki, marynarki i uważamy, żeby makijaż nie był przesadnie mocny. Dbamy o to żeby nie było widać ramiączek stanika i żeby ubrania nie były zbyt obcisłe, bo wpijające się w pupę majtki z pewnością nie są czymś, co pragnie zobaczyć przyszły kontrahent. Natomiast nikt do końca nie wie, co spodoba się nowo poznanej osobie, a co nie. Warto więc postawić na to żeby być sobą i w rozmowie, i w ubiorze.

Moda-online.pl

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |