Skip to content

Reklama

START arrow DOM I WNĘTRZE arrow WIŚNIOWSKI pokazuje jak być SMART i dbać o komfort i bezpieczeństwo w domu
WIŚNIOWSKI pokazuje jak być SMART i dbać o komfort i bezpieczeństwo w domu Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.05.2018.

 

WIŚNIOWSKI w swojej najnowszej kampanii przekonuje, że z technologią smartCONNECTED każdy dzień będzie udany. Promocja, która ruszyła w połowie kwietnia, pokazuje, jak w łatwy sposób można poczuć się bezpiecznie za pomocą innowacyjnego systemu kontroli dostępu do domu.


19 kwietnia 2018 roku firma WIŚNIOWSKI na szeroką skalę ruszyła z kampanią promocyjną w mediach tradycyjnych, internetowych oraz w TV i radiu. Przekazy reklamowe można zobaczyć w telewizji, Internecie, prasie, a nawet w kinach niezależnych. Kampania ma na celu zaprezentowanie rozwiązania umożliwiającego sterowanie domem z każdego miejsca na świecie. W krótkim spocie przedstawione zostały zalety systemu smartCONNECTED, a także wachlarz możliwości wykorzystania tej technologii. System sterowania inteligentnym domem doskonale sprawdzi się w przypadku otwarcia bądź zamknięcia bramy garażowej, ale i w przypadku zgubienia kluczy. Wszelkie te czynności wykonać można zdalnie, dzięki czemu bezpieczeństwo jest zawsze w rękach posiadaczy specjalnej technologii oferowanej przez firmę WIŚNIOWSKI.

Spot promujący system smartCONNECTED emitowany jest w największych, tematycznych kanałach telewizyjnych takich jak TVN24, Polsat News, Eurosport, HGTV czy Comedy Central. Wspomniana technologia umożliwia sterowanie inteligentnym domem (bramami garażowymi, przesuwnymi czy drzwiami zewnętrznymi) za pomocą specjalnej aplikacji i z każdego miejsca na świecie. Proponowane rozwiązanie jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom wszystkich tych osób, które pasjonują się nowoczesnymi technologiami.

Firma WIŚNIOWSKI jest od lat jednym z największych producentów bram garażowych i przemysłowych nie tylko w Polsce, lecz także w Europie. Chce z jasnym komunikatem trafić do odbiorców za pośrednictwem telewizji, Internetu, a także prasy i radia. Intensywność kampanii w połączeniu z jej integralnością to prosty przepis na sukces.

WIŚNIOWSKI
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |