Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Zmiana na stanowisku Dyrektora Marketingu Grupy Paradyż
Zmiana na stanowisku Dyrektora Marketingu Grupy Paradyż Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.08.2011.


Z początkiem sierpnia 2011 roku Dorota Kaźmierczak objęła stanowisko Dyrektora Marketingu Spółek Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych.

Do obowiązków Dyrektora Marketingu należy koordynacja działań w ramach globalnej strategii marketingowej obu spółek – Ceramiki Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o. – zarządzając strukturą wewnętrzną złożoną z trzech działów: Działu Promocji i Reklamy, Działu Kreacji i Ekspozycji oraz Działu Systemów Wsparcia Sprzedaży. Jako Dyrektor Marketingu odpowiada za spójną tożsamość wizualną firmy i budowanie międzynarodowej świadomości marek; opracowuje i wdraża strategię marketingową, a także planuje budżet marketingowy i odpowiada za jego realizację. Do jej obowiązków należy również przygotowywanie i realizacja kompleksowych działań z zakresu marketingu relacji dla partnerów handlowych reprezentujących zarówno rodzimy rynek budowlany, jak i 37 rynków zagranicznych. Ponadto koordynuje prace związane z przygotowaniem i realizacją międzynarodowych kampanii promocyjnych i wizerunkowych, projektowaniem i realizacją form ekspozycji produktów Grupy Paradyż w sieci sprzedaży, a także uczestnictwo Grupy Paradyż w polskich i zagranicznych imprezach targowych. Monitoruje rynek oraz zleca wykonanie badań i analiz. Dba również o właściwy wizerunek firmy na płaszczyźnie społecznej koordynując działania Grupy w obszarze CSR.

Od 6 lat w Grupie Paradyż – od początku związana z marketingiem – począwszy od stanowiska Managera Marketingu, następnie Kierownika Działu Promocji i Reklamy, p.o. Dyrektora Marketingu, a w ostatnim czasie Rzecznika Prasowego. W swojej dotychczasowej pracy była odpowiedzialna m.in. za wsparcie zarządzaniem marek w portfolio Grupy – badania marketingowe, pozycjonowanie, projektowanie i realizację efektywnych działań komunikacyjnych (kampanie reklamowe, komunikacja w kanale social media, działania wspierające sprzedaż i budujące świadomość marek oraz ich wizerunek w Polsce i na rynkach zagranicznych m.in. Czechy, Słowacja, Ukraina, Białoruś, Litwa, Łotwa, Estonia, Rosja).

Przed rozpoczęciem kariery w strukturach Grupy Paradyż, Dorota Kaźmierczak zdobywała doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i IT. Pracowała również na stanowisku dyrektora agencji reklamowej. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.





Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 20 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w blisko 40 krajach na całym świecie. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1800 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym - marka Kwadro skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów - to  gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. „Laur Konsumenta”, „Jakość Roku” „Perły Ceramiki UE” czy „Łazienka - Wybór Roku” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |