Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow WIŚNIOWSKI powered by Somfy - napędzani współpracą
WIŚNIOWSKI powered by Somfy - napędzani współpracą Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.11.2016.

Wielu przedsiębiorców uważa, że ciężko pracować należy tylko i wyłącznie dla, i na siebie. Szukają przeróżnych sposobów na rozwój, zwiększenie sprzedaży, kosztowne zabiegi marketingowe. A gdyby tak połączyć siły? Sprawdziły to firmy WIŚNIOWSKI i SOMFY, napędzając się współpracą. O efektach, celach i wspólnej wizji opowiedzieli podczas poniedziałkowej konferencji prasowej.


Łączenie prestiżowych marek jest praktykowane na całym świecie. Daje ono wielowymiarowe, wymierne korzyści. Tak samo jest i w przypadku współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy, o czym mogli się dowiedzieć goście, którzy zebrali się w salonie ekspozycyjnym firmy WIŚNIOWSKI w Sadowej. O sile dwóch marek oraz nowym produkcie opowiadali dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI - Katarzyna Świderska, menedżer grup produktowych bramy garażowe, przemysłowe, stolarka, automatyka – Marcin Strzelec oraz dyrektor zarządzający w Somfy Radosław Borkowski.

Współpraca marki WIŚNIOWSKI i Somfy to przykład najgłębszego co-brandingu zwanego: complementary competence co-branding. Ich wspólna wizja, aby tworzyć produkty zapewniające bezpieczeństwo i komfort, a zarazem łatwość obsługi, zaowocowała powstaniem nowej jakości w kategorii napędów obsługujących bramy garażowe.  Stworzony wspólnie napęd METRO to połączenie sprawdzonej technologii Somfy z wyjątkową obudową, opracowaną zgodnie ze standardami stylistycznymi marki WIŚNIOWSKI. To produkt o wyjątkowych parametrach technicznych, zamknięty w niebanalnej, ponadczasowej obudowie.

Nie powstałby tak wyjątkowy produkt, gdyby nie współpraca dwóch marek, które jakość stawiają na pierwszym miejscu – WIŚNIOWSKI i Somfy. Razem tworzą partnerstwo idealne, oparte na wspólnym celu. Jest nim przede wszystkim dostarczanie klientom inteligentnych rozwiązań, których oczekują, odznaczających się niezawodnością, trwałością i bezkompromisową jakością. Poznaj METRO.

- Dzięki co-brandingowi z firmą Somfy, oferujemy naszym klientom nową wartość – automatyczne bramy garażowe wyposażone w napęd METRO o najlepszych parametrach technicznych oraz ponadczasowych walorach estetycznych. Wspólnie z firmą Somfy możemy popularyzować rozwiązania z zakresu automatycznych bram garażowych oraz technologii inteligentnych, rozszerzając krąg odbiorców, wzbogacając wizerunek i budując głębsze relacje odbiorcy z marką – mówi Marcin Strzelec Menedżer Grup Produktowych Bramy Garażowe, Przemysłowe, Stolarka, Automatyka

- Jako światowy lider w zakresie automatyki i systemów sterowania realizujemy innowacyjne projekty, często wyprzedzając najśmielsze oczekiwania naszych klientów. Efekt naszej współpracy z firmą WIŚNIOWSKI, czyli napęd METRO, będzie na pewno przełomem w branży, nie tylko ze względu na precyzyjną konfigurację układu napędowego i uniwersalną stylistykę, ale przede wszystkim na sam fakt synergii dwóch silnych marek – podsumowuje Radosław Borkowski, Dyrektor Zarządzający w Somfy Sp. z o.o.





WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
www.wisniowski.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |