Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow W Lesznie otwarto pierwszą perfumerię marki Douglas
W Lesznie otwarto pierwszą perfumerię marki Douglas Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.09.2011.
Do grona najemców Galerii Leszno dołączyła marka Douglas. Nowy sklep zajmuje 221 m kw. i usytuowany jest na parterze Galerii. Jest to pierwsza perfumeria marki Douglas w Lesznie. W procesie najmu inwestora reprezentowała firma DTZ, globalny doradca na rynku nieruchomości. Firma DTZ odpowiada również za zarządzanie obiektem.

Perfumerie Douglas to największy w Polsce wybór światowych oraz krajowych kosmetyków pielęgnacyjnych, jak również makijażu i zapachów. Początek koncernowi Douglas dała fabryka artykułów kosmetycznych w Hamburgu, założona w 1821 roku. Dziś sieć Dougles obejmuje swoim zasięgiem 19 krajów Europy. W Polsce znajduje się 90 ekskluzywnych sklepów tej marki. W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym Douglas ma 25 tys. produktów selektywnych (np. Armani, Bobbi Brown, Chanel, Dior, Estee Lauder) i popularnych (L’Oréal, Dr Irena Eris, Dermika, Bourjouis, Max Factor, Essence).

Galeria Leszno zlokalizowana jest przy drodze krajowej Wrocław-Poznań, w południowej części miasta. Centrum handlowe oferuje 32 000 m kw. powierzchni najmu (GLA) – łącznie z powierzchnią zajmowaną przez wolnostojący sklep Praktiker. Galeria Leszno to pierwszy wielkopowierzchniowy sklep w Lesznie z tak bogatą ofertą handlową i rozrywkową.

Mieszkańcy Leszna i okolicznych miejscowości, którzy do momentu otwarcia Galerii po produkty uznanych marek musieli jeździć do Poznania czy Wrocławia, mogą teraz korzystać z szerokiej oferty „własnego” centrum handlowego. Wśród najemców, obok perfumerii Douglas, znajdują się: H&M, New Yorker, Cubus, Takko Fashion, Deichmann, CCC, Media Expert, Rossmann, Smyk, Empik, McDonald’s, KFC czy też marki grupy LPP: Reserved, Cropp i House – mówi Ewa Bocian, Associate Director w Zespole Powierzchni Handlowych DTZ. W obiekcie powstanie także pierwsze w Lesznie, wielosalowe kino – Cinema 3D. Dodając do tego bogatą ofertę gastronomiczną otrzymujemy Centrum, które nie tylko stanowi miejsce zakupów, ale także jest doskonałym miejscem do spędzania wolnego czasu – dodaje Ewa Bocian.    

 DTZ
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |