Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Szkolenia MAKRO Cash & Carry: Osiem nowych modułów tematycznych dla klientów sektora HoReCa
Szkolenia MAKRO Cash & Carry: Osiem nowych modułów tematycznych dla klientów sektora HoReCa Utwórz PDF Poleć znajomemu
27.01.2010.

MAKRO poszerzyło ofertę bezpłatnych szkoleń skierowanych do przedsiębiorców z branży HoReCa. Szkolenia współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki odbędą się w większości województw – w miastach, w których zlokalizowane są hale MAKRO. Aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy zgłosić chęć uczestniczenia konsultantowi firmy lub zarejestrować się stronna stronie www.szkolenia.makro.pl .

Prowadzenie lokalu gastronomicznego to złożony proces, na który składa się wiele elementów, takich jak dobór odpowiedniego wyposażenia, rekrutacja i prawidłowe zarządzanie personelem, komponowanie menu, kontrola kosztów czy właściwa komunikacja oferty lokalu. Z analizy aktualnej sytuacji i potrzeb szkoleniowych mikro i małych przedsiębiorców przeprowadzonej przez MAKRO Cash & Carry1 wynika, że blisko 90% właścicieli lokali gastronomicznych chciałoby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu prowadzenia biznesu. Ponad połowa z nich ma świadomość, że nie wie wystarczająco dużo o zarządzaniu jakością, marketingu czy innowacyjnych rozwiązań biznesowych – kwestiach, których znajomość umożliwiłaby im w pełni skuteczne konkurowanie na rynku. Jednocześnie przedsiębiorcy przyznają, iż nie dysponują środkami finansowymi potrzebnymi do udziału w specjalistycznych szkoleniach.

W odpowiedzi na potrzeby klientów MAKRO Cash & Carry przygotowało cykl szkoleń, które ułatwią efektywne i sprawne wypełnianie wszystkich obowiązków związanych z prowadzonym biznesem. Dzięki pozyskaniu dofinansowania ze środków EFS, wszystkie szkolenia będą dla uczestników bezpłatne.



Głównym założeniem projektu Idealny Biznes, zorganizowanego przez MAKRO Cash & Carry, jest przeprowadzenie kompleksowych szkoleń, które umożliwią nabycie nie tylko wiedzy teoretycznej, lecz także pozwolą na wdrożenie praktycznych rozwiązań w prowadzonej działalności gastronomicznej.

W ramach projektu zrealizowanych zostanie w sumie dziesięć modułów szkoleniowych, w tym osiem zupełnie nowych (oznaczonych pogrubioną czcionką):

„Nowoczesne rozwiązania i techniki kulinarne w kuchni polskiej”
„Nowoczesne rozwiązania i techniki kulinarne w kuchni światowej”
 „Zarządzanie personelem punktu gastronomicznego”
„Zarządzanie kosztem sprzedaży w gastronomii”
„Skuteczny marketing lokalu gastronomicznego”
„Profesjonalna dekoracja i nakrywanie stołu”,
„Profesjonalny serwis kelnerski”,
„Pozyskiwanie funduszy unijnych dla wsparcia inwestycji w branży gastronomicznej”
„Szkolenie dla baristów”,
„System HACCP dla gastronomii”.


Opisy przykładowych szkoleń:
„Nowoczesne rozwiązania i techniki kulinarne w kuchni światowej”
W czasie szkolenia uczestnik zapozna się z niezbędnymi urządzeniami i sprzętem kuchennym oraz metodami optymalnego ich wykorzystania. Dowie się także o podstawowych zasadach doboru sprzętu, który powinien być dostosowany do rzeczywistych potrzeb danego punktu gastronomicznego i możliwości pełnego wykorzystania w danym rodzaju serwowanej kuchni. Uczestnik szkolenia nabędzie także cenną umiejętności pełnego wykorzystania dostępnych w kuchni surowców. Pozna sposoby przygotowania zarówno typowych dań narodowych, jak i różnych kuchni etnicznych z zachowaniem oryginalności smaku poszczególnych potraw. Kursant nauczy się również prawidłowej obróbki wstępnej oraz obróbki termicznej potraw i dodatków do dań. Dowie się jak skutecznie dostosować się do indywidualnych potrzeb i gustów klientów oraz jak radzić sobie z nietypowymi zamówieniami za pomocą własnych nowych pomysłów kulinarnych. Elementem szkolenia będą również zasady organizacji pracy w kuchni oraz podstawowe zasady pracy w systemie HACCP.

„Zarządzanie kosztem sprzedaży w gastronomii”

 Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję zapoznać się z efektywnymi działaniami w zakresie kontroli kosztów sprzedaży w punktach gastronomicznych. Dowiedzą się, jak planować i kontrolować wydatki na materiały wykorzystywane do produkcji gastronomicznej, jak wyliczyć idealne zużycie surowców i jak dokonywać analizy składników okresowych wydatków na żywność. Rozwiną umiejętności analizowania faktur i wyliczania opłacalności wyrobu lub zakupu danych produktów. Będą mogli również poznać podstawowe systemy zarządcze wspierające menedżerów punktów gastronomicznych w codziennej pracy.

„Skuteczny marketing lokalu gastronomicznego”
 Celem szkolenia jest przedstawienie podstawowych zagadnień z zakresu lokalnego marketingu punktu gastronomicznego, zarządzania optymalną komunikacją propozycji kulinarnych restauracji oraz kształtem menu. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak przeprowadzać promocję, właściwie pozycjonować ofertę czy ustalać ceny.

Wszystkie warsztaty będą prowadzone przez ekspertów i trenerów MAKRO Cash & Carry, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w prezentowanych dziedzinach. Co istotne, aby wziąć udział w szkoleniu, nie trzeba być Klientem MAKRO,.

Zajęcia będą się odbywały w większych miastach w Polsce, w których znajdują się hale MAKRO Cash & Carry: w Warszawie, Białymstoku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Łodzi, Zabrzu, Katowicach, Lublinie, Wałbrzychu.


Aby wziąć udział w bezpłatnych warsztatach, wystarczy zgłosić chęć uczestniczenia konsultantowi MAKRO lub zarejestrować się na stronie.

Wszelkie szczegółowe informacje na temat projektu MAKRO dostępne są na stronie www.szkolenia.makro.pl . Znajduje się tam także umowa wraz z załącznikami, które powinny wypełnić osoby zainteresowane udziałem w szkoleniach. Informacji udzielają również konsultanci MAKRO Cash & Carry.

Projekt Idealny Biznes jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:
























 więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |