Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Siła usług w SATURNIE
Siła usług w SATURNIE Utwórz PDF
15.11.2010.


Sieć sklepów z elektroniką użytkową SATURN rozbudowuje usługi dla klientów. Teraz z dowozu i montażu dowolnego sprzętu RTV i AGD mogą skorzystać klienci wszystkich 15 marketów SATURN w Polsce. A to dopiero początek…

Rośnie liczba klientów, którzy oprócz niskiej ceny i bezpłatnej dostawy oczekują pełnego wsparcia przy dokonywaniu zakupu oraz później – w trakcie instalacji i użytkowania zakupionego sprzętu. W odpowiedzi na potrzeby klientów sieć SATURN wprowadziła nowy program usług pod nazwą „SATURN POWERSERVICE”.

SATURN rozbudowuje usługi dla klientów, które mają zapewnić wygodne i bezproblemowe użytkowanie zakupionego sprzętu w domu. Do usług uznawanych już za standardowe (zakupy na raty, przedłużone gwarancje i ubezpieczenia, czy utylizacja starego sprzętu), dołączają kompleksowe usługi transportowo-instalacyjne (tzw. Dostawa Premium) dla urządzeń RTV i AGD. Usługi – w różnych konfiguracjach - mogą obejmować: transport do 50 km, wniesienie i rozpakowanie, demontaż starego sprzętu, podłączanie urządzeń AGD do istniejącej instalacji gazowej, kanalizacyjnej i wodnej, bądź elektrycznej również, gdy wymaga to specjalnych uprawnień instalacyjnych (380V, gaz), czy wycięcia otworu w kuchennym blacie. Na życzenie klienta instalatorzy mogą zaprezentować funkcjonalność urządzenia po jego podłączeniu. „Dostawa Premium” jest pierwszą z szeregu usług wprowadzanych pod wspólną nazwą „SATURN POWERSERVICE”. Już wkrótce klienci będą mogli skorzystać także z pakietów usług dla komputerów stacjonarnych i przenośnych.

Zasada działania programu jest prosta i wygodna. Klient kupuje odpowiedni wariant usługi i poprzez infolinię POWERSERVICE ustala termin i czas wykonania usługi. Wkrótce wprowadzone zostaną kolejne usługi, mające na celu budowanie przewagi konkurencyjnej SATURNA oraz zdobywanie lojalności i zaufania klientów sieci.

 „Nasz nowy projekt usługi posprzedażowej to efekt prac związanych z udoskonaleniem serwisu klienckiego. Konsumenci oczekiwali od nas więcej niż tylko dowozu do domu pralki czy lodówki i włożenia wtyczki do gniazdka... Obecnie zaawansowanie technologiczne urządzeń jest tak duże, że w wielu przypadkach trzeba posiłkować się specjalistami, aby w pełni korzystać np. z telewizora, zmywarki, komputera, czy sieci bezprzewodowej.” – mówi Andrzej Półćwiartek, Dyrektor Zarządzający Siecią SATURN.

Sieć SATURN dzięki przełamywaniu barier cenowych, fachowej obsłudze klienta osiągnęła wiodącą pozycję w dużych miastach w segmencie elektroniki użytkowej. Potwierdza to również nagroda „Laur Klienta” przyznana już po raz trzeci przez samych konsumentów sklepom i pracownikom SATURN.







SATURN
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box ) 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:




 























więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |