Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Ponad dwa i pół tysiąca głosów oddano w plebiscycie MAKRO na ulubioną gdańską restaurację
Ponad dwa i pół tysiąca głosów oddano w plebiscycie MAKRO na ulubioną gdańską restaurację Utwórz PDF Poleć znajomemu
29.09.2010.


W weekend 25 i 26 września ponad 2,5 tysiąca osób oddało głos na swoją ulubioną gdańską restaurację. Zwycięskie lokale poznamy 5 października.


Celem plebiscytu jest promocja gdańskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się najlepszą opinią i największą sympatią wśród klientów. Głosujący mogli przydzielać ulubionym restauracjom (biorącym udział w akcji „Rozsmakuj się w Gdańsku”) gwiazdki w kategoriach: jakość obsługi, wystrój lokalu oraz walory smakowe serwowanych potraw. Zwycięzcą plebiscytu zostanie lokal, który zdobędzie największą liczbę maksymalnych ocen we wszystkich konkursowych kategoriach. Wyniki plebiscytu zostaną opublikowane 5 października na stronie www.gdansk.pl/rozsmakujsie. Nagrodami dla trzech najpopularniejszych gdańskich restauracji są bony towarowe o wartości 10 000, 5 000 i 2 000 zł brutto do zrealizowania w hali MAKRO w Przejazdowie. Uroczyste rozdanie nagród w konkursie będzie miało miejsce 12 października 2010 r. w Urzędzie Miejskim w Gdańsku.

Klienci głosujący na ulubioną restaurację odpowiedzieli także na pytanie, dlaczego z przyjemnością odwiedziliby wybrany lokal ponownie. Najciekawsze zgłoszenia zostaną wkrótce wytypowane i nagrodzone przez MAKRO wartościowymi nagrodami, takimi jak notebook HP Pavilion, kamera JVC HD czy aparat fotograficzny Lumix.  

Dzięki takim inicjatywom MAKRO może być jeszcze bliżej swoich klientów, dlatego z pewnością w przyszłym roku równie chętnie włączymy się w kolejną edycję akcji – mówi Andrzej Rogowski, Dyrektor Hali MAKRO w Przejazdowie.

„Rozsmakuj się w Gdańsku – weekend za pół ceny” zorganizował Urząd Miasta Gdańsk wraz z partnerami – firmą MAKRO Cash & Carry oraz licznymi restauracjami i instytucjami kultury usytuowanymi w obrębie Głównego Miasta. Jest to już druga tego typu akcja. W ciągu weekendu 25 i 26 września gdańszczanie i turyści mogli zwiedzać wybrane muzea i galerie, korzystać z noclegów oraz posilać się w gdańskich restauracjach i kawiarniach za pół ceny! Istotnym elementem akcji był konkurs „Moja ulubiona restauracja” organizowany przez MAKRO Cash & Carry. Nie zabrakło także dodatkowych atrakcji – przejażdżek zabytkowym tramwajem, historycznych spacerów z przewodnikiem czy promocji na bilety w gdańskim ZOO. Akcja „Rozsmakuj się w Gdańsku” ma na celu promocję miasta i jego najciekawszych miejsc – w tym także najlepszych lokali gastronomicznych.









MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |