Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow PGE Obrót z certyfikatem "OK Senior"
PGE Obrót z certyfikatem "OK Senior" Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.12.2019.


PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE i największy sprzedawca energii w Polsce rozwija udogodnienia dla klientów, zwracając szczególną uwagę na osoby starsze. Działania te zostały docenione i potwierdzone certyfikatem „OK Senior”.

Badaniu poddane zostały stacjonarne Biura Obsługi Klienta PGE Obrót, w których przeprowadzone zostały wywiady z kierownikami oraz pracownikami, a także weryfikacja Infolinii PGE pod kątem obsługi seniorów. Do udziału w badaniu zaproszono czterech Seniorów –Tajemniczych Klientów 60+. Kontrolą pod kątem dostosowania treści i szaty graficznej do potrzeb i możliwości percepcyjnych osób starszych zostały objęte także kanały komunikacji zewnętrznej czyli ulotki, broszury informacyjne, plakaty oraz strony internetowe.

Proces certyfikacyjny potwierdził, że spółka spełnia normy jakości „OK Senior”. Obsługa prowadzona w placówkach spółki jest zrozumiała i bezpieczna dla osób starszych. Przede wszystkim odpowiada na rzeczywiste potrzeby seniorów, chroniąc ich także przed nadużyciami ze strony nieuczciwej konkurencji na rynku sprzedaży energii – czytamy we wnioskach i podsumowaniu certyfikacji.

Obsługa klienta określana była przez audytorów jako bardzo przyjazna i pomocna, a komunikaty formułowane przez doradców jako jasne i zrozumiałe. W PGE Obrót są wprowadzane różnego rodzaju ułatwienia i udogodnienia dla osób starszych, dostosowane do potrzeb poszczególnych klientów, jak np. lupy powiększające.

- W naszej działalności kierujemy się dużą wrażliwością na klientów, a także zachowaniem jak najwyższych standardów obsługi. Wszyscy pracownicy PGE Obrót są świadomi różnorodności problemów, z jakimi przychodzą do nas klienci. Zapewnienie odpowiedniego wsparcia oraz eksperckie doradztwo realizowane przy pomocy przyjaznego, prostego języka to przepis na satysfakcję klientów praktycznie w każdym wieku – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

Na szczególne uznanie zasłużyły placówki, w których funkcjonuje Ambasador Jakości, którego rolą jest pierwsze rozpoznawanie potrzeb klientów oraz ich oczekiwań, a także pomoc w wypełnianiu dokumentów. Jego obecność wpływa także na szybsze rozładowanie kolejek. Seniorzy zwracają uwagę przede wszystkim na wysoką kulturę takich osób, a także proaktywne podejście do klientów i celu ich wizyty.

Równie dobrą ocenę uzyskała Infolinia PGE (422 222 222). We wnioskach certyfikacyjnych podkreślono, że zarówno standardy obsługi klienta zawarte w „Księdze Jakości”, jak i skrypt rozmowy z osobami starszymi, wyczerpująco opisują proces obsługi seniorów.

„OK Senior” to Krajowy Program Certyfikacji produktów, usług i miejsc odpowiadających potrzebom Klientów 60+  opracowany we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej.

PGE Obrót
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:





























więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | PRESSNEWSS | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: CREATON Polska | Remmers | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |