Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow PGE Obrót promuje platformę Fachowcy i PGE eSklep
PGE Obrót promuje platformę Fachowcy i PGE eSklep Utwórz PDF Poleć znajomemu
27.07.2020.


W ramach najnowszej kampanii internetowej PGE Obrót największy sprzedawca energii elektrycznej w Polsce wchodzący w skład Grupy PGE promuje platformę PGE eSklep oraz portal „Fachowcy", wspierając przy tym rodzimych producentów i usługodawców.

Zawartość strony


?Poprzez reklamę na stronach internetowych, w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych użytkownicy poznają atrakcyjne promocje dostępne na platformie handlowej PGE eSklep. Natomiast Klienci poszukujący wykonawców prac remontowych czy budowlanych oraz firmy wykonujące takie usługi dowiedzą się o nowej, przeznaczonej do tego celu platformie Fachowcy.gkpge.pl.

PGE eSklep promuje polskie produkty w ramach akcji „Polskie – kupuję to!"


Wśród szerokiej gamy produktów objętych promocją znajduje się także polski asortyment.
A ten w internetowym sklepie PGE jest różnorodny - od artykułów gospodarstwa domowego i elementów wyposażenia wnętrz, rowery po środki kosmetyczne i produkty spożywcze. Aby Klienci, którzy chcą wspierać polską gospodarkę, bez problemu odnaleźli odpowiedni asortyment, te produkty zostały oznaczone logo „Polskie – kupuję to!" i umieszczone we wspólnej kategorii #produktpolski. To nawiązanie do trwającej kampanii społecznej PGE Polskiej Grupy Energetycznej, która zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług.

PGE Obrót łączy Klientów z usługodawcami

Za pośrednictwem darmowej platformy www.fachowcy.gkpge.pl oraz aplikacji mobilnej o nazwie „Fachowcy" Klienci potrzebujący danej usługi mogą zamieścić w serwisie zlecenie wraz z opisem zakresu prac, specyfikacją i budżetem przeznaczonym na ten cel. W odpowiedzi, usługodawcy (fachowcy) reprezentujący poszczególne firmy zgłaszają swoje zainteresowanie ogłoszeniem, a Klient wybiera usługodawcę.

Działania promocyjne wspierające rozwój platformy zostały podzielone na dwa etapy.

W pierwszym, trwającym w lipcu i sierpniu, komunikacja zostanie skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorców zajmujących się branżą budowlaną, wykończeniową oraz okołobudowlaną, którzy są zainteresowani pozyskiwaniem nowych zleceń i dotarciem do nowych klientów. Drugi etap, zaplanowany na wrzesień, zakłada zwiększenie popularności platformy wśród użytkowników indywidualnych, którzy chcą zlecić fachowcom wykonanie prac remontowych lub budowlanych.


PGE Obrót
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |