Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow PGE eBOK rozwija się dla klientów
PGE eBOK rozwija się dla klientów Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.07.2017.


PGE Obrót wprowadziło kolejne udogodnienia  w serwisie eBOK. Prosty sposób rejestracji daje coraz więcej funkcjonalnych możliwości, m.in.  uruchomienie efaktury.

Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli nie pamiętamy numeru klienta czy kwoty z ostatniej faktury, można zadzwonić na dedykowany numer PGE Contact Center 422 222 298, gdzie szybko uzyskamy  pomoc. Później, jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

Funkcjonalności PGE eBOK, z których do tej pory najczęściej korzystali klienci to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty. To także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach.

Co nowego?
Jednak to nie wszystkie funkcjonalności dostępne w serwisie. Od teraz każdy z klientów korzystających z eBOK może dodatkowo:
• nadać własne nazwy kontom rozliczeniowym (w zakładce „Zarządzenia kontami”)
• sprawdzić na jakim koncie aktualnie się znajduje (informacja pod adresem profilu eBOK)
• prosto i szybko uruchomić usługę eFaktury (korzystając z ekranu powitalnego dla nowych Użytkowników lub z poziomu zakładki: Ustawienia -> „Moje Zgody”)

Doceniają nas nie tylko klienci
Za wdrożenie PGE eBOK i mBOK, Spółka otrzymała nagrodę PayU Lab Award w kategorii „eCustomer Experience – Energy”. Z kolei za nową odsłonę elektronicznego Biura Obsługi Klienta – PGE eBOK, Spółka otrzymała nagrodę specjalną Redaktora Naczelnego „Gazety Bankowej” w konkursie Techno Biznes 2016.  Ostatnio rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu z klientem zostało zauważone przez tygodnik „Wprost”, który przyznał PGE Obrót nagrodę za jakość obsługi klienta.

PGE Obrót

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |