Skip to content

Reklama

START
OKNOPLAST najsilniejszą marką pośród okien pionowych według rankingu TOP Marka 2019 Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.11.2019.


W rankingu TOP Marka 2019, czyli największym badaniu marek w polskich mediach, OKNOPLAST zajął 5 miejsce w kategorii materiałów budowanych oraz 250 pozycję w rankingu ogólnym. Jest to najlepszy wynik wśród producentów okien pionowych.

Ranking TOP Marka 2019, który oparty jest na wskaźniku siły marki w mediach, realizowany jest przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów we współpracy z miesięcznikiem PRESS. Dwunasta edycja badania objęła aż 500 marek z 50 branż. Przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. Do oceny informacji użyto przede wszystkim wskaźnika impact, czyli szacowanego dotarcia informacji o marce. OKNOPLAST zajął wysoką, bo aż 5 pozycję w kategorii materiałów budowalnych oraz 250 miejsce w rankingu ogólnym.

– Jesteśmy bardzo dumni, że osiągnęliśmy najwyższy wynik wśród producentów okien pionowych. – komentuje Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu w Grupie OKOPLAST – Jest to dla nas potwierdzenie, że pozostajemy silną marką na rynku, która zgodnie z rankingiem, cieszy się dużym impactem, a nasze komunikaty mają szerokie dotarcie.

Siła marki OKNOPLAST

Jak wskazuje raport aż 49% publikacji o OKNOPLAST miało nazwę marki w tytule.  Badanie podaje także, że duża część publikacji o przedsiębiorstwie dotyczy produktów, m.in. najnowszego okna Lunar, czy promocji zimowej. Nie bez znaczenia dla siły marki był też fakt, że firma była oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20 i tytularnym partnerem klubu AGH Korona OKNPLAST, który zwyciężył w tym turnieju.

Grupa OKNOPLAST w tym roku obchodzi 25-lecie swojej działalności. Na przestrzeni lat firma konsekwentnie realizuje obraną przed laty strategię, której celem jest m.in. budowanie silnej marki. OKNOPLAST obecny jest 13 rynkach europejskich, a wkrótce planuje dalszą ekspansję. Przedsiębiorstwo wprowadziło na rynek europejski ponad 50 innowacyjnych produktów. Wśród nich znajduje się m.in. okno Lunar, które zostało zaprezentowane w minionym roku.

OKNOPLAST
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |