Skip to content

Reklama

START
Nowa odsłona produktów marki ARO Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.04.2017.


Nowoczesność, minimalizm i funkcjonalność – to wyróżnia nowe opakowania produktów ARO. Sieć hurtowni Makro Cash&Carry Polska odświeżyła szatę graficzną marki w odpowiedzi na potrzeby klientów z sektora HoReCa oraz handlu niezależnego.

Na początku lutego br. w halach MAKRO pojawiły się produkty ARO w odświeżonych opakowaniach. Do nowych elementów wizualnych należą: przejrzyste zdjęcie produktu, czytelna ikonografia prezentująca jego kluczowe parametry oraz wyeksponowana gramatura. Równocześnie nazwa produktu została wyróżniona, a logo „ARO” – zmniejszone. To wszystko umieszczone na białym tle wraz z charakterystycznym kolorowym okręgiem i zastosowaniem color-codingu sprawia, że nowe opakowania są minimalistyczne, przejrzyste i funkcjonalne.

Marka ARO skierowana jest zarówno do klientów z sektora HoReCa, jak i szeroko rozumianego handlu tradycyjnego. Oferta jest na bieżąco udoskonalana i dostosowywana do oczekiwań grup docelowych. W zależności od ich potrzeb, produkty ARO dostępne są w różnych wariantach opakowań.

MAKRO Polska posiada obecnie w swojej ofercie ponad 1000 produktów marki ARO. W kategoriach strategicznie istotnych dla firmy oraz cieszących się rosnącym zainteresowaniem kluczowych klientów, planowany jest dalszy rozwój asortymentu i wprowadzanie kolejnych innowacji produktowych.

Pierwsze produkty ARO w nowej szacie graficznej są już dostępne w hurtowniach MAKRO. Plan strategicznej rewitalizacji marki zakłada zakończenie całego procesu w pierwszym kwartale 2018 roku. Do tego czasu portfolio produktów pod marką ARO wzbogaci się także o kilkadziesiąt nowych indeksów.


MAKRO Cash & Carry
press box

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:
























 więcej>>

 


kredyt gotówkowy




odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |