Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow My Way Paradyż Group - WYRAŹ SIEBIE!
My Way Paradyż Group - WYRAŹ SIEBIE! Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.04.2012.


Projektując wnętrza domów i mieszkań dbamy o to, aby charakteryzowały się one niepowtarzalnym stylem, który wyrażałby również nas samych. Dotyczy to także łazienki, która coraz częściej przestaje być tylko pomieszczeniem użytkowym. Dlatego warto zainteresować się nowymi, ekologicznymi kolekcjami FIT marki Premium My Way Paradyż Group. Hasłem przewodnim kampanii, która wprowadza na rynek nowe linie płytek jest intrygujący zwrot „Wyraź siebie”. 

Płytki FIT
Tylko 7,2 mm grubości mają płytki z najnowszych kolekcji My Way Paradyż Group. Wykonane w technologii FIT, charakteryzują się, pomimo niewielkiej grubości, doskonałymi parametrami wytrzymałościowymi i jakościowymi. Ta ekologiczna metoda pozwala stworzyć lżejsze produkty, które cieszą się dużym uznaniem glazurników, bo są łatwiejsze w obróbce. Do ich produkcji zużywa się mniej materiału, co przekłada się na redukcję CO2 emitowanego do atmosfery – mówi Iwona Filipczak, Rzecznik Prasowy Ceramiki Paradyż. Aby uzyskać efekt odwzorowania piękna naturalnego kamienia zastosowane zostały technologie – druku tradycyjnego Rotocolor oraz cyfrowego, w niektórych kolekcjach łączą się one ze sobą. Dzięki temu pytki odwzorowują naturalny kamień, nawet w najdrobniejszych szczegółach.

Wyraź siebie z My Way
Marka My Way Paradyż Group skierowana jest do osób wymagających i wrażliwych na piękno, otwartych na nowe, niestandardowe rozwiązania. Sygnowane nią produkty wyróżniają się odważnym wzornictwem, najwyższą jakością i precyzją wykonania. Podążając za najnowszymi trendami tegoroczne kolekcje marki My Way Paradyż Group w formacie 32,5 x 97,7 cm – Nomada/Nomad, Arenaria/Arenario oraz Armonies/Armoni odzwierciedlają piękno naturalnych kamieni, takich jak piaskowce i marmury. Każda z prezentowanych kolekcji ma inny charakter – od minimalistycznej klasyki, przez tradycyjne inspiracje po wyrafinowaną elegancję i luksus.

Nomada/Nomad

To ekskluzywna kolekcja dla wszystkich, którzy cenią sobie nowoczesny, prosty styl. Przy jej tworzeniu inspirowano się kilkoma rodzajami marmuru. Dzięki tej różnorodności poszczególne elementy kolekcji można ze sobą łączyć w dowolny sposób. Natomiast piękne kryształy zastosowane w insertach spowodują, że łazienka stanie się miejscem najbardziej glamour w całym domu. Płytki dostępne są w trzech odcieniach kolorystycznych: bianco, crema, ochra.

Arenaria/Arenario
Do stworzenia tej kolekcji inspiracją był piaskowiec Arenaria Siciliana. Arenaria/Arenario to propozycja minimalistyczna i oszczędna w kolorach. Występuje w dwóch rodzajach powierzchni – satynowej i błyszczącej. Różnorodna grafika płytek łączy w sobie dwa skrajne kolory – szary i złoty brąz – tworząc niesamowity efekt. W kolekcji dużą rolę odgrywają inserta, które posiadają zdobienia na powierzchni błyszczącej jak i matowej.

Armonies/Armoni
Kolekcja występuje w dwóch, tradycyjnych wariantach kolorystycznych – bianco i brown, które w połączeniu z motywami floralnymi nadają wnętrzu elegancji w stonowanej i spokojnej kolorystyce. Niewątpliwym atutem kolekcji są elementy dekoracyjne w postaci długich reliefowych listew w formacie 10x97,7 oraz 4x97,7 cm. Strukturalne inserta w połączeniu z odpowiednim oświetleniem, zachwycą swoim głębokim rysunkiem oraz szlachetną, satynową powierzchnią.


Więcej informacji na temat płytek z nowych kolekcji „My Way Paradyż Group”, zdjęcia aranżacji oraz praktyczne wskazówki znajdziesz na www.myway-paradyz.com



Arenaria/Arenario


Armonies/Armoni


Nomada/Nomad


Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX )

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |