Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow MAKRO inwestuje w hale
MAKRO inwestuje w hale Utwórz PDF Poleć znajomemu
29.09.2016.



Sieć hurtowni MAKRO Polska inwestuje w dostosowanie hal do potrzeb profesjonalnych klientów z sektorów tradycyjnego handlu i HoReCa. Projekt realizowany jest w ramach długofalowej strategii przy równoczesnym rozwoju usługi dystrybucji żywności. Pierwsze przebudowane hale znajdują się w Kaliszu i Zielonej Górze.


MAKRO wzmacnia swoją obecność na rynku cash & carry poprzez znaczne inwestycje w swoje hale. Firma przebudowuje obiekty w ramach długofalowej strategii dostosowywania formatów cash & carry do potrzeb lokalnych klientów. Dotychczas zostały przebudowane dwie hale, zlokalizowane w Kaliszu i Zielonej Górze. W obu oferta produktowa dopasowana została do rynków lokalnych, wprowadzono również nową politykę cenową oraz wdrożono rozwiązania zwiększające komfort zakupów.

Asortyment w halach przeszedł proces optymalizacji i dostosowania do potrzeb klientów na rynkach lokalnych. - Przygotowując się do tych inwestycji, spędziliśmy dużo czasu na rozmowach z klientami. W ich rezultacie zmieniliśmy się w naszej polityce cenowej, komunikacji, układzie hal oraz merchandisingu – mówi Eric Poirier, prezes MAKRO.

Nowy układ hal w Zielonej Górze i Kaliszu zwiększa komfort zakupów i usprawnia klientom profesjonalnym poruszanie się po obiekcie. Wejście do hal znajduje się teraz obok działu Ultra Fresh, kluczowego dla klientów z sektora tradycyjnego handlu i HoReCa.

Równolegle do kas i tuż obok wejścia znajdują się informacje o ofertach specjalnych, prezentowane na masowo ustawionych paletach. Wprowadzono również niższe regały, które zapewniają lepszą widoczność produktów.

- Do tej pory zainwestowaliśmy w przebudowę dwóch hal, dostosowując je lepiej do potrzeb lokalnych rynków i profesjonalnych klientów. Moim celem jest stworzenie organizacji otwartej na zmiany i informację zwrotną od klientów. To pozwoli nam nieustannie udoskonalać nasz model biznesowy do potrzeb profesjonalnych klientów - podkreśla Eric Poirier, prezes MAKRO.

MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |